30 Haziran 2013 Pazar

Elvis Presley - I Beg of You Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirimiz Elvis'in mükemmel Rock'n Roll parçalarından biri. Şarkının adı 'I Beg of  You' veya Türkçe anlamıyla 'Sana yalvarıyorum' Şarkı sözleri açısından bir aşk şarkısı, ama bestesi yönünden ise tamamen Rock' roll parçası. İnsanı hareketlendiriyor, şarkıya ister istemez eşlik ediyorsunuz vücudunuzla :) Elvis şarkıyı 1957 yılında kaydetmiş ve 'Don't' parçası ile birlikte single olarak yayınlamış. Don't parçası U.S. Billboard Hot 100 listesine 1. sıradan I Beg of You'da 8. sıradan girmiş. :) Mükemmel bir başarı yani 2 parça için de. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I don't want my heart to be broken
Kalbimin kırılmasını istemiyorum
Cause it's the only one I've got
Çünkü sadece bir taneye sahibim
So darling please be careful
Bu yüzden sevgilim lütfen dikkatli ol
You know I care a lot
Bunu çok fazla önemsediğimi biliyosun
Darling please don't break my heart
Sevgilim lütfen kalbimi kırma
I beg of you
Sana yalvarıyorum

I don't want no tears a-falling
Ben gözümden bir yaş düşsün istemiyorum
You know I hate to cry
Bilirsin ağlamaktan nefret ederim
But that's what's bound to happen
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/06/elvis-presley-i-beg-of-you-sark-ceviri.html ] 
Ama bir duruma bağlı olarak olabilir
I you only say goodbye
Sadece elveda dersen ağlarım
Darling please don't say goodbye
Sevgilim lütfen elveda deme
I beg of you
Sana yalvarıyorum

Hold my hand and promise
Elimi tut ve söz ver
That you'll always love me true
Daima beni seveceksin
Make me know you'll love me
Beni sevdiğini bilmemi sağlama
The same way I love you little girl
Aynı benim seni sevdiğimi gösterdiğim şekilde küçük kız

You got me at your mercy
İnsafına kaldım
Now that I'm in love with you
Artık sana aşığım
So please don't take advantage
Lütfen bundan yararlanma
Cause you know my love is true
çünkü biliyorsun benim aşkım doğru
Darling please please love me too
Sevgilim lütfen, lütfen sende beni sev
I beg of you
Sana yalvarıyorum

Hold my hand and promise
Elimi tut ve söz ver
That you'll always love me true
Daima beni seveceksin
Make me know you'll love me
Beni sevdiğini bilmemi sağlama
The same way I love you little girl
Aynı benim seni sevdiğimi gösterdiğim şekilde küçük kız

You got me at your mercy
İnsafına kaldım
Now that I'm in love with you
Artık sana aşığım
So please don't take advantage
Lütfen bundan yararlanma
Cause you know my love is true
çünkü biliyorsun benim aşkım doğru
Darling please please love me too
Sevgilim lütfen, lütfen sende beni sev
I beg of you
Sana yalvarıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder