4 Mart 2013 Pazartesi

Elvis Presley - We Can Make The Morning Türkçe Çeviri

Merhaba Elvis severler! Bugün benim için çok özel bir Elvis şarkı çevirisiyle karşınızdayım. Şarkının adı ''We Can Make The Morning'' yada Türkçe çevirisi ile ''Sabaha ulaşabiliriz'' Kral 1972'de ''Elvis Now'' albümü için kaydetmiş ve gerçekten sözlerinin anlamlığıyla ve tabikide Elvis Presley'in eşsiz yorumuyla unutulmaz şarkıların arasına girmiştir. Albüm yayınladığında 500,000 den fazla satılarak Gold Album olarak sertifikalanmıştır, RCAA tarafından. Albümden sadece We Can Make The Morning ve Until İt's Time For You Go şarkısı single olarak yayınlanmıştır ve bu single Dünyada 9, Birleşik krallık'da(UK) 5. sıraya oturmuştur. Bence hakkı 1.lik ama tabikide bu başarıda çok mükemmel diyorum ve bu şarkıyla sizi başbaşa bırakıyorum.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I just thought I heard a small voice crying
Ben sadece küçük bir çocuğun ağladığını düşünüyordum
Looked again and saw that it was me
Tekrardan baktım ve bu kendimdim
I feel like a little boy denying
Küçük inkarcı çocuk gibi hissediyorum
That he fears the night 'cause he can't see
Geceleri korkuyor çünkü göremiyor

Then a larger thought said stop your crying
Sonra büyük bir düşünce ağlamayı kes dedi
Don't be scared to search 'cause you may find
Aramaktan korkma çünkü bulabilirsin
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-we-can-make-morning.html ]               
Fate holds out a candle for your footsteps
Kader senin izine bir mum tutar
Time rolls back the shadows of your mind
Zamanı aklını gölgelerden geri alır

It's a long, long lonely night
Bu uzun, uzun yalnız bir gece.
You can make the morning if you try
Denersen sabaha ulaşabilirsin
It's a long, long lonely night
Bu uzun, uzun yalnız bir gece.
Oh, we can make the morning if we try
Oh, eğer denersek sabaha ulaşabiliriz
Girl, we can make the morning you and I
Sevgilim, sen ve ben sabaha ulaşabiliriz
Together, together, together
Beraber, beraber, beraber

Loneliness is darkness' first companion
Yalnızlık karanlığın yoldaşıdır
Spend the night alone and faith may bend
Geceyi yalnız geçir ve inanç dönemeç olabilir
Share it all and see how fear starts fading
Hepsini paylaş ve korkunun nasıl zayıfladığını gör
Chase away the shadows with a friend
Gölgelerden arkadaşlarınla kaç

Dawn's elusive light is just beginning
Şafağın bulunması zor ışığı daha yeni doğuyor
Now the day can push away the night
Şimdi gün, geceyi uzaklaştırabilir
Dreams can make the sun feel much brighter
Hayaller güneşi daha parlak hissedebilir
Hope creates a foothold for the light
Umut ışık için dayanak oluşturabilir

It's a long, long lonely night
Bu, çok uzun yalnız bir gece.
Oh, we can make the morning if we try
Oh, eğer denersek sabaha ulaşabiliriz
Girl, we can make the morning you and I
Sevgilim, sen ve ben sabaha ulaşabiliriz
Together, together, together
Beraber, beraber, beraber

It's a long, long lonely night
Bu uzun, uzun yalnız bir gece.
Oh, we can make the morning if we try
Oh, eğer denersek sabaha ulaşabiliriz

It's a long, long lonely night
Bu uzun, uzun yalnız bir gece.
Oh, we can make the morning if we try
Oh, eğer denersek sabaha ulaşabiliriz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder