5 Mayıs 2015 Salı

Roy Orbison - Lana Şarkı Çeviri

Merhaba arkadaşlar. Sırada Roy Orbison'un bayıldığım Rock'n Roll parçalarından biri var. Roy Orbison şarkıyı benim kendisinin en çok sevdiğim albümü olan 'Crying' albümünde yayınlamış ilk olarak 1962'de ve ondan sonra da bir çok konserinde de canlı olarak seslendirmiş. Kesinlikle dinlemediyseniz 'Crying' albümünü dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.. İyi dinlemeler.


Oh, beautiful Lana
Oh, güzel Lana
I told it my mama 
Anneme söyledim
And my dad 
Ve de babama
What I had, was the sweetest, 
and the neatest little girl, In the world
Dünyadaki en tatlı, en etkileyici kıza sahip olduğumu


Oh La-La-La-La Lana
La-La-La-La Lana
Hey Hey Lana
He- He- hey

O- Oh Lana
Don't make me blue
Beni üzme
O- Oh Lana
Don't you know 
Bilmiyor musun?
Don't you know
Bilmiyor musun?
I love you
Seni seviyorum


Oh beautiful Lana
Oh Güzel Lana
Don't you know that I wanna hug and kiss you 
Sana sarılmak ve öpmek istediğimi bilmiyor musun?
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2015/05/roy-orbison-lana-sark-ceviri.html ]
Let you know that I miss you
Bil ki, seni özlüyorum
While we're apart
Ayrıldığımızda

Oh my heart, all it can say is
Oh kalbimin tek dediği şey
L-A-N-A
L-A-N-A
L-A-N-A
L-A-N-A
....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder