6 Nisan 2015 Pazartesi

Elvis Presley - (Marie's the Name) His Latest Flame Şarkı Çeviri

Selam millet. Sırada Elvis'in bayıldığım bir Rock'n Roll eseri var. Şarkının adı (Marie's the Name) His Latest Flame. Şarkıyı ilk olarak Del Shannon 1961'de kendi seslendirmiş fakat pek başarı elde edememiş. Ardından Elvis seslendirdiğinde ise şarkı dillere destan versiyonu ile büyük bir başarı elde etmiş ve Bilboard Hot 100 listesinde 2. UK Top 100 listesinde 1. sıraya kadar yükselmiş. Hepinize iyi dinlemeler...



A very old friend came by today
Bugün eski bir arkadaş geldi 
'Cause he was telling everyone in town 
Kasabadaki herkese yeni bulduğu
About the love that he just found 
Aşkını anlatıyordu
And Marie's the name of his latest flame 
Ve onun son ateşlisinin adı Marie'ydi.

He talked and talked and I heard him say 
O konuşmaya devam etti ve onun 
That she had the longest blackest hair 
En uzun saçlı kız olduğunu söylüyordu
The prettiest green eyes anywhere 
En güzel gözlere sahip olduğunu
And Marie's the name of his latest flame 
Ve onun son ateşlisinin adı Marie'ydi.

Though I smiled the tears inside were a-burning 
Gülümsedim, gerçi içimde ateş yanıyordu
I wished him luck and then he said goodbye 
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2015/04/elvis-presley-maries-name-his-latest.html ]
Ona şans diledim ve elveda ettim
He was gone but still his words kept returning 
O gitmişti ama hala sözleri kafamda dönüp duruyordu
What else was there for me to do but cry 
Bana sadece geriye ağlamak kaldı.

Would you believe that yesterday 
Dün olana inanabiliyor musun?
This girl was in my arms and swore to me 
O kız kollarımdaydı ve bana yemin etti
She'd be mine eternally 
Sonsuza kadar benim olacağına. 
And Marie's the name of his latest flame 
Ve onun son ateşlisinin adı Marie'ydi.

...




1 yorum:

  1. Bu yüzden Elvis işte roman 📖 gibi şarkı 🎶 yazmış.

    YanıtlaSil