15 Mayıs 2014 Perşembe

Enya - If I Could Be Where You Are Şarkı Çeviri

Selam arkadaşlar! Bugün sizin için Enya'nın en çok sevdiğim şarkılarından biri olan If I Could Be Where You are veya Türkçe anlamı ile 'Senin yanında olabilseydim' şarkısını çevirdim. Siz sadece şarkıya kendinizi bırakın, emin olun içiniz bir tutam huzur ile dolup taşacak :)


Where are you this moment?
Şuan neredesin?
Only in my dreams.
Sadece hayallerimde.
You're missing, but you're always A heartbeat from me.
Özleniyorsun, ama sen daima benim için bir kalp atışı olacaksın
I'm lost now without you,
Artık sensiz bir hiçim.
I don't know where you are.
Nerede olduğunu bilmiyorum
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2014/05/enya-if-i-could-be-where-you-are-sark.html ]
I keep watching, I keep hoping,
Umut etmeye, izlemeye devam ediyorum
But time keeps us apart
Ama zaman bizi ayırıyor

Is there a way I can find you,
Seni bulabileceğim bir yol var mı?
Is there a sign I should know,
Bilmemin gerektiği bir iz var mı?
Is there a road I could follow To bring you back home?
Takip edebileceğim bir yol var mı seni eve getirmek için?

Winter lies before me
Kış benden önce uzanıyor
Now you're so far away.
Artık çok uzaktasın
In the darkness of my dreaming
Hayallerimdeki karanlıkta
The light of you will stay
Işığın kalacak

If I could be close beside you
Eğer yanında olabilseydim
If I could be where you are
Neredeysen orada olabilseydim
If I could reach out and touch you
Eğer sana ulaşabilseydim ve dokunabilseydim
And bring you back home
Ve seni eve geri getirseydim

Is there a way I can find you,
Seni bulabileceğim bir yol var mı?
Is there a sign I should know,
Bilmemin gerektiği bir iz var mı?
Is there a road I could follow To bring you back home?
Takip edebileceğim bir yol var mı seni eve getirmek için? 
...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder