25 Mayıs 2014 Pazar

Elvis Presley - Put The Blame On Me Şarkı Çeviri

Selam millet. Bugün size Elvis'in Tickle Me filminden hareketli bir şarkı çevirdim. Şarkının adı 'Put The Blame On Me' veya Türkçe anlamı ile 'Suçu Bana At' Elvis şarkıyı 1961'de 'Tickle Me' filmi için kaydetmiş ve filmde de bir sahnede seslendirmiş. Ben şarkıyı beğeneceğinize şimdiden eminim :) İyi dinlemeler!


If they say we were doin' wrong
Eğer onlar bizim yanlış yaptığımızı söylüyorlarsa
If they say we were out too long
Eğer onlar bizim abarttığımızı söylüyorlarsa
Well, you can say
Güzel, onlara;
My arms were just too strong
Benim kollarımın çok güçlü olduğu söyleyebilirsin
Put the blame, put the blame on me
Suçu, suçu bana at

Felt so good when I held you tight
Sana sıkı sarılınca çok iyi hissediyorum
Couldn't stop when we kissed goodnight
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2014/05/elvis-presley-put-blame-on-me-sark.html ]
İyi geceler öpücüğü esnasında kendimi durduramıyorum
So if they tell us we don't heave the right
Eğer onlar doğru yapmadığımızı söylerlerse
Put the blame, put the blame on me
Suçu, suçu bana at

What I feel is deep inside
İçimde hissettiğim ne ise
This is real and I won't hide
Gerçek ve saklayamıyorum
Go ahead, use my name
Devam et, ismimi kullan
I'll be proud to take the blame
Suçu üstüme almaktan gurur duyarım

You just did what I made you do
Sen sadece benim sana yaptığımı yaptın
You love me and I love you
Beni sevdin ve ben de seni sevdim
So if the way they talk can bother you
Eğer onların konuşması seni rahatsız ederse
Put the blame, put the blame on me
Suçu, suçu bana at
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder