1 Mart 2014 Cumartesi

Elvis Presley - Never Ending Şarkı Çeviri

Selam millet! Sıradaki çevirimiz Kral'ın vokal performansına bayıldığım balladlardan biri olan 'Never Ending' veya Türkçe anlamı ile 'Asla bitmeyecek' Elvis şarkıyı 'Double Trouble' filmi için kaydetmiş ve ayrıca da 'Such a Night' şarkısı ile beraber single olarak da yayınlamış ve single bayağı bir başarılı olmuş. E tabi 2 şarkı da mükemmel nasıl başarılı olmasın öyle değil mi? İyi dinlemeler..
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)



Walk down to the beach at sunset
Gün batımında sahile doğru yürü
Look as far as you can see
Bakabildiğin kadar uzağa bak 
You will find that endless ocean
Sonsuz okyanusu göreceksin
And that's how my love will always be
Ve benim aşkım da aynı öyle olacak

I bring you never ending, never ending
Ben sana asla bitmeyecek, asla 
Never ending, never ending
Asla bitmeyecek, asla bitmeyecek
Never ending, never ending love
Asla bitmeyecek, asla bitmeyecek bir aşk getirdim


Look up at the sky at midnight
Gece yarısı gökyüzüne bak
Gaze on the starlit view
Yıldızların aydınlattığı gökyüzüne dik dik
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2014/03/elvis-presley-never-ending-sark-ceviri.html ]
Just as Heaven has no boundaries
Aynı sınırları olmayan cennet gibi
Neither does my love for you
İşte benim aşkım da senin için öyle

I bring you never ending, never ending
Ben sana asla bitmeyecek, asla 
Never ending, never ending
Asla bitmeyecek, asla bitmeyecek
Never ending, never ending love
Asla bitmeyecek, asla bitmeyecek bir aşk getirdim
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder