25 Şubat 2014 Salı

Elvis Presley - Poor Boy Şarkı Çeviri

Merhaba Elvis severler. Elvis'in ilk filmi 'Love Me Tender' ı izlememiş olanlar var mı aramızda? Bunu soruyorum çünkü yeni çevirimiz o filmin soundtrack albümünden bir şarkı olan 'Poor Boy' Eğer izlemişseniz film de bu şarkıyı dinlemişsinizdir ve büyük ihtimal de sevmişsinizdir. Çünkü çok tatlı bir şarkı. Elvis bu Rock'n Roll şarkısını soundtrack albümünden ayrıyeten single olarak yayınlamamış. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


They call me poor boy, poor boy, poor boy
Onlar bana, fakir çocuk, fakir çocuk, fakir çocuk diyorlar
But I ain't lonesome and I ain't blue
Ama ben ne yalnızım ne de üzgün
'Cause I could never be a poor boy
Çünkü hiç fakir bir çocuk olamam
As long as I’ve got a dolly like you
Senin gibi bir bebeğe sahip olduktan sonra

Ain't got a crust, ain't got a cent
Kuru bir ekmeğim yok, bir kuruşum bile yok
Can't buy a jug, can't pay the rent
Sürahi alamam, kira ödeyemem

I got a heartfull of dreams
Düşlerle dolu bir kalbim var
And a lot of memories
Ve bir çok anım var
And that's enough for me
Ve bu benim için yeterlidir

Can't buy a house, can't buy a lot
Bir ev alamam, çok alışveriş yapamam
Ain't got a bean, I ain't got a pot
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com.tr/2014/02/elvis-presley-poor-boy-sark-ceviri.html ]
Meteliğim yok, ortaya koyabilecek param bile yok
But what I got is a heartfull of Love and memories
Ama sevgi ve anılar ile dolu bir kalbim var
And that's enough for me
Ve bu benim için yeterlidir

Don't have a pig, don't have a cow
Domuzum yok, ineğim yok
I don't have a horse to pull a plow
Saban sürmesi için bir atım yok
But what I got is a heartfull of Love and memories
Ama sevgi ve anılar ile dolu bir kalbim var
And that's enough for me
Ve bu benim için yeterlidir
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder