19 Aralık 2013 Perşembe

The Drifters - There Goes My Baby Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada çok sevdiğim bir parça var ve gerçekten Rock'n Roll'un kült şarkılarından biri. Şarkının Adı 'There Goes My Baby' veya Türkçe anlamı ile 'İşte bebeğim gidiyor' Şarkıyı The Drifters grubu kaydetmiş ve 1959'da single olarak yayınlamış. Şarkı yayınlandığında büyük bir hit olmuş ve Bilboard Hot 100 listesinde #2. sıraya kadar yükselmiş. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


There goes my baby
İşte bebeğim gidiyor..
Movin' on down the line
Yoldan aşağı ilerliyor
Wonder where, wonder where
Merak ediyorum nereye, nereye
Wonder where she is bound?
Acaba nereye zıplaya zıplaya gidiyor? 

I broke her heart
Kalbini kırdım
And made her cry
Ve onu ağlattım
Now I'm alone, so all alone
Artık yalnızım, tamamen yalnız
What can I do, what can I do?
Ne yapabilirim, ne yapabilirim? 

I wanna know if she loved me
Eğer beni sevdiyse bilmek isterdim
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/12/the-drifters-there-goes-my-baby-sark_19.html ]
Did she really love me?
Gerçekten beni sevdi mi? 
Was she just playing me for a fool?
Yoksa benle aptalı mı oynuyordu?

I wonder why she left me
Merak ediyorum beni niye terk etti
Why did she leave me
Neden terk etti beni?
So all alone
Yalnız başıma
So all alone
Yalnız başıma

I was gonna tell her that I loved her
Ona onu sevdiğimi söylemek üzereydim
And that I need her
Ve ona ihtiyacım olduğumu
Beside my side
Yanımda
To be my guide
Yol göstermesi için

I wanna know where is my (doo-doot-doo-doo-doo-doo)
Bilmek istiyorum (doo-doot-doo-doo-doo-doo)
Where is my baby?(doo-doot-doo-doo-doo-doo)
Bebeğim nerede (doo-doot-doo-doo-doo-doo)
I want my baby (doo-doot-doo-doo-doo-doo)
Bebeğimi istiyorum
I need my baby
Bebeğime ihtiyaç duyuyorum
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder