15 Ekim 2013 Salı

Elvis Presley - Danny Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Elvis'in 'King Creole' filminden bayıldığım bir şarkısı var! Şarkının adı 'Danny' Filmdeki sahneside gerçekten çok güzel ve King Creole filmini de kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Şarkı ayrıca single olarak yayınlanmamış. Hepinize iyi dinlemeler :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız



My name should be trouble
Benim ismim bela olmalıydı
My name should be woe
Benim ismim dert olmalıydı
For trouble and heartache
Bela ve kalp ağrısı yüzünden
Is all that I know
Bütün bildiğim bu
But Danny, yes, Danny is my name
Ama danny, evet, ismim Danny

My life has been empty
Hayatım boştu
My heart has been torn
Kalbim paramparçaydı
It must have been rainy, oh yeah,
Evet yağmurlu olmalı, oh evet
The night I was born
Doğduğum gece
Oh Danny, oh Danny is my name
Oh Danny, oh danny benim ismim

I'm so afraid of tomorrow
Yarından çok korkuyorum
So tired of today
Bugünden çok yoruldum
They say that love is the answer
Herkes cevabın aşk olduğunu söylüyor
But love never came my way
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/10/elvis-presley-danny-sark-ceviri.html ]
Ama aşk hiç benim yoluma gelmedi

I'm writing a letter
Mektup yazıyorum
To someone I know
Tanıdığım birine
So if you should find it
Bu yüzden eğer bunu bulursan
And if you're alone
Ve eğer yalnızsan
Oh Danny, oh Danny is my name
Oh Danny, oh Danny benim ismim

Oh Danny, oh Danny is my name
Oh Danny, oh Danny benim ismim
Oh-oh-oh-oh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder