29 Eylül 2013 Pazar

Elvis Presley - Lonesome Cowboy Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Elvis'in 'Loving You' albümünden ve aynı adlı filminden mükemmel bir Western şarkı var. Elvis resmen vokalini konuşturmuş ve şarkı da ben her türlü tür şarkıyı mükemmel seslendiririm demiş :) Elvis şarkıyı 1957 yılında 'Loving You' filmi için kaydetmiş ve ayrıca single olarak yayınlamamış. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I am just a lonesome cowboy
Ben sadece yalnız bir kovboyum
And Im traveling all alone
Ve yalnız seyahet ederim
I ain't even got a nickel
Beş sent'im bile yok
To call my baby on the phone
Bebeğimi aramaya

Just beyond the mountain lies a city
Hemen dağın ötesinde bir şehir yatıyor
And I hear it calling me
Ve beni çağırdığını duyuyorum
Saddle up and ride, you lonesome cowboy
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/09/elvis-presley-lonesome-cowboy-sark.html ]
Atını eyerle ve sür, sen yalnız kovboy
Here is where you'll find your destiny
Kaderini bulacağın yere

In my dreams the lights shine bright and pretty
Hayallerimde ışıklar parlak ve güzel
Near to me and yet so far
Bana yakın ve henüz çok uzak
Will I always be a lonesome cowboy?
Ben her zaman yalnız kovboy mu olacağım?
Am I only reaching for a star?
Ben sadece bir yıldıza mı ulaşacağım?

Ride, ride, ride, ride along cowboy
Sür, sür, sür, ileriye sür kovboy
Cowboy, cowboy
Kovboy, kovboy
Sing, sing, sing, sing a song cowboy
Söyle, söyle, söyle, şarkı söyle kovboy
Cowboy, cowboy
Kovboy, kovboy

Will I ever leave this lonesome valley?
Bu yalnız vadiyi terkedecekmiyim? 
Really see the lights that shine?
Gerçekten parlayan ışıkları görebilecekmiyim?
Gotta find what lies beyond the mountain
Dağın ötesinde yatan gerçeği bulmak zorundayım
Gotta rope and tie that dream of mine
Hayalime sıkı bağlı kalmalıyım

I am just a lonesome cowboy
Ben sadece yalnız bir kovboyum
And Im traveling all alone
Ve yalnız seyahet ederim
If you don't call me baby
Eğer beni aramazsan bebeğim
Then Im never coming home
Sonra ben eve hiç gelmem
Then Im never coming home
Sonra ben eve hiç gelmem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder