14 Eylül 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Ku-U-I-Po Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada biraz garip, biraz egzotik ama oldukça güzel bir ballad var Elvis'ten ve bu şarkı da bir önceki çeviri gibi Blue Hawaii albümünden. Elvis şarkıyı 1961'de kaydetmiş ve ayrıca single olarak yayınlamamış. Kesinlikle filmde söylediği sahneye de göz atmanızı öneririm. :) Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


Ku-you-i-po I love you more today
Ku-you-i-po Seni bugün daha fazla seviyorum
More today than yesterday
Bugün dünden daha fazla seviyorum
But I love you less today
Fakat bugün daha az seviyorum
Less than I will tomorrow
Yarın seveceğimden daha az seviyorum

See the sweet Hawaiian rose
Hawaii gülüne bak
See it blossom see it grow
Çiçek açmasına bak, büyümesine bak
That's the story of our love
Bu bizim aşkımızın hikayesi
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/09/elvis-presley-ku-u-i-po-sark-ceviri.html ]
Ever since we said hello
Merhaba dediğimizden beri

As the years go passing by
Yıllar geçip gittikçe
We'll recall our wedding day
Düğün günümüzü hatırlayacağız
I will be there by your side
Orada senin yanında olacağım
You will always hear me say Ku-you-i-po, you're my Hawaiian sweetheart
Her zaman Ku-you-i-po, sen benim Hawaii'li aşkımsın diyeceğimi duyacaksın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder