9 Eylül 2013 Pazartesi

Elvis Presley - Hawaiian Wedding Song Şarkı Çeviri

Selam arkadaşlar! Sırada Kral'ın Blue Hawaii filminden çok güzel bir Romantik Ballad var. Şarkının adı 'Hawaiian Wedding Song' veya Türkçe anlamı ile 'Hawaii'nin Evlenme Şarkısı' Elvis şarkıyı 1961'de Blue Hawaii filmi ve aynı adlı soundtrack için kaydetmiş ve Soundtrack yayınladığında Bilboard Pop Albums listesinde 1. sıraya yükselmiştir. Bu şarkıya bayılacaksınız! Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


This is the moment I've waited for
Beklediğim an buydu
I can hear my heart singing
Kalbimin şarkı söylediğini duyabiliyorum
Soon bells will be ringing
Yakında ziller çalıcak 

This is the moment Of sweet Aloha
Tatlı Aloha'nın bu anı
I will love you longer than forever
Seni sonsuza kadar çok uzun süre seveceğim
Promise me that you will leave me never
Beni terketmeyeceğine söz ver 

Here and now dear,
Burada ve şimdi sevgilim
All my love, 
Bütün sevgimle,
I vow dear
Yemin ediyorum sevgilim.
Promise me that you will leave me never
Beni terketmeyeceğine söz ver 
I will love you longer than forever
Seni sonsuza kadar çok uzun süre seveceğim

U-a, si-la
Pa-a ia me o-e
Ko a-lo-ha ma-ka-mea e i-po
Ka-'u ia e le-i a-e ne-i la

Now that we are one
Artık biriz
Clouds won't hide the sun
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/09/elvis-presley-hawaiian-wedding-song.html ]
Bulutlar güneşi saklayamayacak
Blue skies of Hawaii smile
Hawaii'nin mavi gökyüzüsü gülümsüyor
On this, our wedding day
Bu, evlilik günümüzde
I do love you with all my heart
Seni bütün kalbimle seviyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder