8 Temmuz 2013 Pazartesi

Elvis Presley - Let It Be Me Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirim Elvis Presley'in 1970'de Las Vegas konserlerinde canlı olarak kaydettiği şarkılarından biri. 'On Stage' albümünde dinlemek mümkün. Stüdyo kaydedilse daha iyi olamazdı o derece güzel. Bu da aslında bir atasözü haline gelmiş 'Elvis owns the stage' deyimi kanıtlar nitelikte. Şarkının adı 'Let It Be Me' veya Türkçe anlamı ile 'İzin ver ben olayım' Elvis şarkıyı 1970'de verdiği Las Vegas konserlerinin birçoğunun repertuarına eklemiş ve şahane performanslar sergilemiş bize de dinlemek kalmış :) Şarkının sözleri mükemmel hayran olacaksınız! Hepinize iyi dinlemeler!
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

God bless the day I found you
Seni bulduğum güne Tanrıya şükrediyorum
I want to stay around you
Senin yanında kalmak istiyorum
And so I beg you
Ve yalvarıyorum
Let it be me
O kişi ben olayım

Don't take this heaven from one
Benden bu cenneti alma
If you must cling to someone
Eğer birine sadık kalman gerekse
Now and forever 
Şimdi ve sonsuza kadar
Let it be me
O kişi ben olayım

Each time we meet love,
Her zaman aşkla karşılaşıyoruz
I find complete love
Ben gerçek aşkı buldum
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/07/elvis-presley-let-it-be-me-sark-ceviri.html ]
Without your sweet love
Tatlı aşkın olmadan
Tell me, what would life be?
Söyle bana, hayat nasıl olurdu?

So never leave me lonely
Bu yüzden asla beni yalnız bırakma
Tell me you love me only
Bana sadece beni seveceğini söyle
And that you'll always
Ve her zaman seninle olacak kişi
Let it be me
İzin ver ben olayım

1 yorum:

  1. oha şu sözlere bak <3 şahane çeviri sağolun elvis de harbiden güzel söylemiş be

    YanıtlaSil