30 Temmuz 2013 Salı

Elvis Presley - It's Now or Never Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Elvis'in mükemmel bir parçası var! 'It's Now or Never' veya Türkçe anlamı ile 'Şimdi ya da asla' Elvis şarkıyı 1960'da kaydetmiş ve yayınladığında nerdeyse bütün ülkelerin chart listesinde 1. sıraya yükselerek kısa sürede tüketilmiş! Ayrıca ek bir bilgi vermek istiyorum, ünlü Madison Square Garden konseri için röportajında en sevdiği şarkısı sorulduğunda Elvis: 'It's Now or Never' demiştir :) Sizde bayılacaksınız bu #1 şarkıya! Hepinize iyi dinlemeler :)
                             (Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


It's now or never, 
Şimdi ya da , asla
Come hold me tight
Gel sıkıca sarıl bana 
Kiss me my darling, 
Öp beni sevgilim
Be mine tonight 
Bu gece benim ol
Tomorrow will be too late, 
Yarın çok geç olabilir
It's now or never 
şimdi ya da asla
My love wont wait.
Aşkım beklemeyecektir 

When I first saw you 
Seni ilk gördüğümde
With your smile so tender 
O hoş gülümsemen ile,
My heart was captured,
Kalbim esir alındı 
My soul surrendered 
Ruhum teslim alındı
I'd spend a lifetime 
Bir ömür harcadım
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/07/elvis-presley-its-now-or-never-sark.html ]
Waiting for the right time 
Doğru zamanı bekleyerek
Now that your near 
Mademki dibimdesin
The time is here at last. 
İşte tam zamanı

It's now or never, 
Şimdi ya da , asla
Come hold me tight
Gel sıkıca sarıl bana 
Kiss me my darling, 
Öp beni sevgilim
Be mine tonight 
Bu gece benim ol
Tomorrow will be too late, 
Yarın çok geç olabilir
It's now or never 
şimdi ya da asla
My love wont wait.
Aşkım beklemeyecektir 

Just like a willow, 
Aynı bir söğüt gibi,
We would cry an ocean
Okyanus dolusu ağlarız 
If we lost true love 
Eğer gerçek aşkı kaybedersek
And sweet devotion 
Ve tatlı düşkünlüğü
Your lips excite me, 
Dudakların beni heyecanlandırıyor
Let your arms invite me 
Kollarının beni davet etmesine izin ver
For who knows when 
Kim bilir ne zaman
Well meet again this way 
Buluşacağız tekrardan bu şekilde ... 

It's now or never, 
Şimdi ya da , asla
Come hold me tight
Gel sıkıca sarıl bana 
Kiss me my darling, 
Öp beni sevgilim
Be mine tonight 
Bu gece benim ol
Tomorrow will be too late, 
Yarın çok geç olabilir
It's now or never 
şimdi ya da asla
My love wont wait.
Aşkım beklemeyecektir 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder