6 Temmuz 2013 Cumartesi

Elvis Presley - I'm Falling In Love Tonight Şarkı Çeviri

Selam millet! Sıradaki çevirim  'It Happened at the World's Fair' albümünden bir ballad. Şarkının adı 'I'm Falling In Love Tonight' veya Türkçe anlamıyla 'Bu gece aşık oluyorum' Elvis şarkıyı 1962 yılında  'It Happened at the World's Fair' filmi için kaydetmiş ve filmde seslendirmiş. Ayrıca filmin soundtrack albümünü de eklemiş şarkıyı ayrıca single olarak yayınlamamış. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I'm falling in love, tonight
Bu gece aşık oluyorum
Somehow, I know
Her nasılsa, biliyorum
The beautiful world tonight
Bu gece dünya güzel
Is sharing, it's glow
paylaşıyor, parlıyor

When love let me down before
Önceden aşk beni hayal kırıklığını uğrattığında
I said I was through
Benim yüzümden demiştim
But I'm falling in love tonight
Ama bu gece aşık oluyorum
With you
Sana

'till you walked by
Sen uzaklaşana kadar
I laughed and played the game
Güldüm ve oyunu oynadım
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/07/elvis-presley-im-falling-in-love.html ]
One last kiss, then goodbye
Bir tane son öpücük sonra elveda ettin
And out went the flame
Ve alevim dışarı çıktı 

But somehow, you've changed me dear
Ama her nasılsa, sen beni değiştirdin canım
This time, it's true
Bu sefer doğru
I'm falling in love tonight
Bu gece aşık oluyorum
With you
Sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder