19 Haziran 2013 Çarşamba

Elvis Presley - Words Şarkı Çeviri

Selam millet! Sıradaki çevirim Elvis'in TTWII ve Elvis in Person at the International Hotel albümlerinden mükemmel bir parça - 'Words' veya Türkçe anlamı ile 'Kelimeler' Şarkının orijinal kayıdı 'Bee Gees' grubuna ait, gayet güzel bir kayıt. Ama beni Elvis'in versiyonu nedense daha fazla etkiliyor. Bee Gees versiyonu çok ağır, Elvis şarkıya biraz hareket katmış ve en önemli faktör olarakta sesini tabiki de :) Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)




Smile an everlasting smile
Gülümseyiş, sonsuz bir gülümseyiş
A smile could bring you near to me
Bir gülümseme, seni bana yaklaştırabilir
Don't ever let me find you're gone
Sakın seni gitmiş bir  halde bulmama izin verme
'Cause that could bring a tear to me
Çünkü bu beni ağlatır

This world has lost its glory,
Bu dünya ihtişamını kaybetti
Let's start a brand new story now my love
Öyleyse yeni bir hikaye başlatalım sevgilim
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/06/elvis-presley-words-sark-ceviri.html ]
Right now there'll be no other time
Hemen şimdi, başka bir zaman olmayacak
And I can show you all my love
Ve sana bütün sevgimi gösterebileceğim

Talk in everlasting words
Konuş, hiç bitmeyen kelimelerle
And dedicate them all to me
Ve hepsini bana ithaf et
And I will give you all my life
Ve ben de bütün hayatımı sana vereceğim
It's here if you should call to me
Buradayım eğer beni çağıracak olursan

You think that I don't even mean a single word I say
Söylediğim tek bir kelimenin bile gerçek olmadığını sanıyorsun
It's only words and words are all I have
Ve kelimeler sahip olduğum tek şey
To steal your heart away
Kalbini çalmak için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder