18 Haziran 2013 Salı

Elvis Presley - Baby What You Want Me To Do Şarkı Çeviri

Selam millet! Sıradaki Çevirim NBC 68' Comeback Special DVD'sinden mükemmel bir Rock'n Roll parça. Şarkının adı 'Baby What You Want Me To Do' veya Türkçe anlamı ile 'Bebeğim bana ne yapmak istiyorsun' Gerçek anlamıyla bir Rock'n Roll parçası gerçekten :) İnsan dinlemekten ve eşlik almaktan kendimi alamıyor. Tek kelimeyle mükemmel. Ayrıca şarkının orijinali Jimmy Reed 1959'da kaydedip single olarak yayınlamış. Elvis şarkıyı bir kaç konserinde daha seslendirmiş ve single olarak yayınlamamış. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

We're goin' up, we're goin' down
Yukarı gidiyoruz, aşağı gidiyoruz
We're goin' up, down down up
Yukarı gidiyoruz, aşağı, aşağı, yukarı
Any way you wanna let it roll
Sen nasıl şekilde istiyorsan akışına bırakıyoruz

Yeah, yeah, yeah
Evet, evet ,evet
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/06/elvis-presley-baby-what-you-want-me-to.html ]
You got me doin' what you want me
Bana ne istiyorsan yapabilirsin
Oh baby what you want me to do
Oh bebeğim bana ne yapmak istiyorsun

You got me peepin' you got me hidin'
Beni dikizliyorsun beni gizliyorsun
You got me peep hide hide peep
Beni dikizliyorsun saklıyorsun saklıyorsun dikizliyorsun
Any way you wanna let it roll
Sen nasıl şekilde istiyorsan akışına bırakıyoruz
Yeah yeah yeah
Evet evet evet
You got me doin' what you want me
Bana ne istiyorsan yapabilirsin
Oh baby what you want me to do
Oh bebeğim bana ne yapmak istiyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder