16 Haziran 2013 Pazar

Elvis Presley - Thinking About You Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirim Elvis'in Promised Land albümünden bir şarkı. Elvis şarkıyı 1973 yılında kaydetmiş ve albüme eklemiş. Albümde 1975'de yayınlanmış ve Bilboard Hot 100 listesinde #47. sıraya kadar yükselmiş. Fakat Billboards Top Country Lp listesinde ise #1. olmuş. Şarkıya gelecek olursak, Country Rock türünde gerçekten akıcı ve kendini dinlettiren bir şarkı. Sözleri de güzel ve bir o kadar anlamlı. Favorileriniz arasına gireceğinden eminim :) Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)



I woke up this morning and I tried to call you, mmm
Bu sabah kalktım ve seni aramayı denedim, mm
But you weren't there and that put me in despair
Fakat orada değildin ve buda beni umutsuzluğa itti
So I thought that maybe I could lose my mind
Aklımı kaybediyorum diye düşündüm.
In the countryside so I went for a ride
Taşrada, bu yüzden gezmeye çıktım

But I never stopped thinking about you
Fakat seni düşünmeden yapamıyorum
Found myself wishing you were there
Kendimi yanımda olmanı dilerken buluyorum
Just to be with me, feel the breeze
Sadece benimle ol, meltemi hisset
Sun didn't smile I didn't care
Güneş gülümsemiyor, umrumda değil

I decided to try just one more time
Sadece bir kez daha denemeye karar verdim
To let you know I really love you so
Seni ne kadar sevdiğimi bilmen için
Before I arrived I saw you go away
Gelmeden önce senin gittiğini gördüğüm
With another guy, a tear filled my eye
Başka bir çocuk ile, gözlerim yaşla doldu

But I never stopped thinking about you
Fakat seni düşünmeden yapamıyorum
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/06/elvis-presley-thinking-about-you-sark.html ]
Found myself wishing you were there
Kendimi yanımda olmanı dilerken buluyorum
Just to be with me, feel the breeze
Sadece benimle ol, meltemi hisset
Sun didn't smile I didn't care
Güneş gülümsemiyor, umrumda değil

A long time has past since that day I cried
Ağladığım günden bu yana çok uzun zaman geçti
Life is fine and I'm doin' fine
Hayat güzel ve ben de iyiym
When I'm at home and I feel all alone
Evde olduğumda ve yalnızlığı hissettimde
Well I think of you, try to get a message through
Peki, seni düşünüyorum, mesaj atmayı deniyorum

But I never stopped thinking about you
Fakat seni düşünmeden yapamıyorum
Found myself wishing you were there
Kendimi yanımda olmanı dilerken buluyorum
Just to be with me, feel the breeze
Sadece benimle ol, meltemi hisset
Sun didn't smile I didn't care
Güneş gülümsemiyor, umrumda değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder