8 Haziran 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Just Tell Her Jim Said Hello Şarkı Çeviri

Merhaba Elvis severler! Sıradaki çevirim Elvis'in çok sevdiğim Rock'n Roll parçalarından biri. Şarkının adı 'Just Tell Her Him Jim Said Hello' veya Türkçe'si ile 'Sadece ona Jim selam söyledi diyin' Elvis şarkıyı 1962'de kaydetmiş ve 'She's Not You' şarkısı ile birlikte single olarak yayınlamış. Şarkı yayınladığında Bilboard Hot 100 listesinde #5. sıraya kadar yükselmiş. Ayrıca şarkı sözleri de gerçekten hoş. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
She's sitting right over there
O sağımda oturuyor
I'd know that face anywhere
Bu yüzü nerde görsem tanırım
I'd run up and embrace her
Yukarı doğru koşmak ve onu kucaklamak istiyorum
But I'm ashamed to face her
Ama onla yüzleşmekten utanıyorum
Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin

I'd like to pour out my heart
Ona kalbimi dökmek istiyorum
But I don't know where to start
Ama nerden başlayacağımı bilmiyorum
I'd like to tell her
Ona anlatmak istiyorum
What I'm really feeling but
Gerçekten ne hissetiğimi ama
Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin

Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/06/elvis-presley-just-tell-her-jim-said.html ]
Just tell her Jim and she'll know
Sadece ona jim deyin ve o bilecek

Don't tell her I'm feeling blue
Mutsuz olduğumu ona söylemeyin.
That's just between me and you
Bu sadece sen ve benim arasında
Don't say I'm thinking of her
Onu düşündüğümü söylemeyin
Don't tell her I still love her
Hala onu sevdiğimi söylemeyin
Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin

Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin
Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin
Just tell her Jim said hello
Sadece ona Jim selam söyledi diyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder