13 Mayıs 2013 Pazartesi

Elvis Presley - Why Me Lord Şarkı Çeviri

Merhaba arkadaşlar! Sıradaki Elvis Presley şarkı çevirim, Elvis'in çok sevdiğim gospel şarkılarından biri olan 'Why Me Lord' parçası. Anlamı 'Neden Ben Tanrım' Elvis bu şarkıyı 1974 yılındaki konserlerde söylemeye başlıyor fakat en güzel versiyonu kesinlikle Elvis Recorded Live On Stage In Memphis albümünde yayınlanan 1974 yılındaki Memphis yılındaki versiyonudur. Elvis şarkıya genellikle; 'sıradaki şarkıyı J.D. Sumner'ın favori şarkılarından biri' diyerek başlıyodu :) Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)


(Why Me Lord? What have I ever done
Neden ben Tanrım? Şimdiye kadar ne yaptım
To deserve even one of the pleasures I've known
Benim bile bildiğim zevklerinden birini haketmek için
Tell me Lord what did I ever do to deserve loving you
Söyle tanrım, seni sevmeyi haketmek için ne yaptım?
And the kindness you've shown
Ve gösterdiğin nezaketi)

Lord Help Me Jesus I've Wasted It
Tanrım, bana yardım et. İsa, tükendim.
So help me Jesus I know what I am
Bu yüzden yardım et bana İsa. Ne olduğumu biliyorum.
Now that I know that I needed you so
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/05/elvis-presley-why-me-lord-sark-ceviri.html ]
Artık sana muhtaç olduğumu biliyorum
Help me Jesus, my soul's in your hands
Bana yardım et İsa, ruhum ellerinde

(Try me Lord, if you think there's a way I can ever repay
Dene beni Tanrım, eğer ödememin bir yolu olduğunu düşünüyorsan
All I've taken from you
Senden aldığım tüm şeyler için
Forgive Lord I can show someone else
Affet Tanrım. Başka birine gösterebilirim.
What I've been through myself
Kendim, ne yaşadığımı
On my way back to you
Size geri dönüş yolunda)

Lord Help Me Jesus I've Wasted It
Tanrım, bana yardım et. İsa, tükendim.
So help me Jesus I know what I am, oh yes!
Bu yüzden yardım et bana İsa. Ne olduğumu biliyorum, oh evet!
Now that I know that I needed you so
Artık sana muhtaç olduğumu biliyorum
Help me Jesus, my soul's in your hands
Bana yardım et İsa, ruhum ellerinde
Jesus my soul's in your hands
İsa ruhum ellerinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder