25 Mayıs 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Steamroller Blues Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirim Elvis'in çok sevdiğim Rock şarkılarından biri. Şarkının adı 'Steamroller Blues' Elvis şarkıyı ilk olarak 1970 yılında konserde repearturana eklemiş ve en son 1973 Aloha From Hawaii konserinde de canlı olarak seslendirdikten sonra single olarakda yayınlamış ve şarkı #17. sıraya kadar yükselmiş. Şarkı sözleri çok ilginç ve güzel gerçekten. Hepinize iyi dinlemeler :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I'm a steamroller baby
Ben bir silindirim bebeğim
I'm 'bout to roll all over you
Senin üstünden geçmek üzereyim
I'm a steamroller baby
Ben bir silindirim bebeğim
I'm 'bout to roll all over you
Senin üstünden geçmek üzereyim
I'm gonna inject your soul, With sweet rock'n'roll, poor heaven
Ruhuna biraz Rock'n Roll enjekte edeceğim, zavallı cennet

I'm a cement mixer
Ben bir çimento mikseriyim
A churning urn of burning funk
Tenimin ateşli kokusunu karıyorum
I'm a cement mixer
Ben bir çimento mikseriyim
A churning urn of burning funk
Tenimin ateşli kokusunu karıyorum
I'm a demolition derby
Herkesin bayıldığı bir yıkıcıyım
A hefty hunk of steaming junk,
İriyarı! Kocaman! Yakıcı birşeyim!

I'm a steamroller baby
Ben bir silindirim bebeğim
I'm 'bout to roll all over you
Senin üstünden geçmek üzereyim
I'm a steamroller baby
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/05/elvis-presley-steamroller-blues-sark.html ]
Ben bir silindirim bebeğim
I'm 'bout to roll all over you
Senin üstünden geçmek üzereyim
I'm gonna inject your soul, With sweet rock'n'roll
Ruhuna biraz Rock'n Roll enjekte edeceğim
And shoot you full of rhythm and blues
Ve senle Blues ritmi tutacağım!

I'm a napalm bomb
Ben bir napalm bombasıyım!
Guaranteed to blow your mind
Aklını almam garanti!
I'm a napalm bomb
Ben bir napalm bombasıyım!
Guaranteed to blow your mind
Aklını almam garanti!
If I can't have your love now baby
Aşkına sahip olmazsam bebeğim
There won't be nothing left behind
Geride hiçbirşey kalmayacak



3 yorum:

  1. sözleri çok garip ve güzel :D şarkı zaten tartışılmaz derecede iyi elvisle birlikte

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun emre505

    YanıtlaSil
  3. sen de olmasan buralarda çüreyecez

    YanıtlaSil