4 Mart 2013 Pazartesi

Elvis Presley - You Have Lost That Loving Feeling Türkçe Çeviri

elam Elvis severler! Tekrardan bir Elvis çevirisiyle aranızdayım. Seçtiğim şarkı kralın  That's the Way It Is albümü için kaydettiği ''You Have Lost That Loving Feeling'' veya türkçe adı ile '' ''O sevme duygusunu kaybettin'' Gerçekten kralın en güzel aşk şarkılarından biri hem sözleriyle hem de kralın performansıyla . Acaba performansının güzel olmasıyla o yıllarda yaşadığı şeylerin alakası var mı? Çünkü şarkı sözleri resmen o sıra hissettiklerini anlatıyor. (Karısından ayrılması vb. gibi durumlar) Neyse sizi bu sorularla ve birde çeviriyle başbaşa bırakıyorum hadi bakalım iyi dinlemeler
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
You never close your eyes
Hiç gözlerini kapatmıyorsun
Anymore when I kiss your lips
Artık ben seni öperken
There's no tenderness
Hiçbir hassasiyet yok
Like before in you fingertips
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-you-have-lost-that-loving.html ]
Parmakların eskisi gibi
You're trying hard not to show it,
Bunu belli etmemek için baya uğraşıyorsun
But baby, baby I know it
Fakat bebeğim, bebeğim biliyorum

You've lost that lovin' feelin', oh that lovin' feelin'
O sevme duygusunu kaybettin, oh sevme duygusunu
You've lost that lovin' feelin', now it's gone, gone, gone
O sevme duygusunu kaybettin, şimdi, gitti, gitti, gitti

There's no tenderness in your eyes
Gözlerinde hiçbir şefkat yok
When I reach out for you
Senin için geldiğimde
Girl, you're starting to criticize
Sevgilim, eleştirmeye başladın
Every little thing I do
Yaptığım her küçük şeyde,
It makes me just feel like crying
Bu beni sadece ağlar gibi hissettiriyor
'Cause baby, something beautiful's dying
Çünkü bebeğim, bazı güzel şeyler ölüyor

You've lost that lovin' feelin', oh that lovin' feelin'
O sevme duygusunu kaybettin, oh sevme duygusunu
You've lost that lovin' feelin', now it's gone, gone, gone
O sevme duygusunu kaybettin, şimdi, gitti, gitti, gitti

Baby, baby, I get down on my knees for you
Bebeğim, bebeğim, senin için dizlerimin üzerine çöküyorum
If you would only love me like you used to do
Eğer her zamanki gibi beni seveceksen
We had a love, love, love, love affair every day
Sevgiye sahiptik, aşk, aşk, aşk macerası hergün
Oh don't, don't, don't, don't take it away
oh, yapma, yapma, yapma, bozma bunu
Listen to me, talkin' to you
Dinle beni, sana konuşuyorum

Bring back that lovin' feelin, oh, that lovin' feelin'
Sevme duygusunu geri getirin, oh sevme duygusunu
Bring back that lovin' feelin, now it's gone, gone, gone
Sevme duygusunu geri getirin, oh sevme duygusunu
And I can't go on
Ve ben dayanamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder