4 Mart 2013 Pazartesi

Elvis Presley - See See Rider Türkçe Çeviri

Merhaba Elvis hayranları! Tekrardan bir Elvis Presley şarkı çevirisi ile karşınızdayım. Bu seferki seçtiğim şarkı kralın en sevdiğim hareketli şarkılarından biri. Şarkının adı ''See See Rider'' yada diğer bilinen adları ile ''C.C Rider'' ''Easy Rider'' Türkçesi ile de ''Biniciye bakın'' Kral şarkıyı 1970 yılında kaydetmiş ve ondan sonraki konserlerinin %95'inde konsere bu şarkıyla ve konserinin sonundada bu şarkının bateri ve bass gitar notları ile bitirmiş. Zaten konserleri DVD yoluyla vs. izlemiş olanlar farketmiştir diyorum ve çeviriyi sizle paylaşıyorum.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız) 
elvis presley see see rider şarkı sözleri
I said see, see, see rider
Biniciye bakın dedim
Oh, see what you have done
Oh, yaptığına bak
I said see, see, see rider
Biniciye bakın, dedim
Oh, see what you have done
Oh, yaptığına bak
Oh girl, you made me love you
Oh kız,  bana kendini sevdirdin
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-see-see-rider-turkce.html ]
Now, that your man has come and gone
şimdi, adamın geldi ve gitti

hear what I say
Dediklerimi dinle

Well, I'm going away, baby
Peki, uzaklara gidiyorum, bebeğim
I won't, I won't be back at all
Ve bir daha geri dönmeyeceğim
Well, I'm going away baby
Peki, uzaklara gidiyorum, bebeğim
I won't, I won't be back at all
Dönmeyeceğim, bir daha dönmeyeceğim
And if I find me a good girl
Ve eğer iyi bir kız bulursam
I won't, I won't be back at all
Dönmeyeceğim, bir daha dönmeyeceğim
Hear what I say, I said
Dediklerimi dinle,

See see rider,
Biniciye bakın,
Oh see what you have done
Oh, yaptığına bak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder