4 Mart 2013 Pazartesi

Elvis Presley - The Wonder Of You Türkçe Çeviri

Tekrardan merhaba Elvis Presley Hayranları! Kralın çok özel ve bilinen bir şarkısı ile karşınızdayım bu sefer gerçi çoğu şarkısı öyle de. Şarkının adı ''The Wonder Of You'' Çoğunuz biliyosunuzdur zaten bu şarkıyı. Kral 1970 yılında seslendirmiş şarkıyı ve yayınlandığında ve kralın Jailhouse Rock şarkısından sonra en başarılı singelarından biri olmuş. Yayınlandığında UK(Birleşik krallık) single list'de 6. hafta boyunca 1. kalmış ve 3 senede liste de kalmış mükemmel bir şarkı. Kral şarkıyı bolca konserindede canlı olarak seslendirmiş en meşhuru ve güzeli bana göre kuşkusuz 13 Ağustos 1970 Las Vegas konserindeki performansı. Tabi en çok bilinen olmasının sebebide sonradan konserin HD olarak yayınlanması. Şarkının sözleri çok anlamlı ve güzel.   Ek bilgi olarak, konserler ve Elvis'in bütün filmleri elimde mevcut fakat internet problemleri ve yavaşlığı yüzünden yükleyemiyorum ama illaki yüklenecek. Hepinize iyi dinlemeler!
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
When no one else can understand me
Kimse beni anlamıyorken,
When everything I do is wrong
Yaptığım herşey yanlışken,
You give me love and consolation
Bana sevgi ve teselli verdin
You give me hope to carry on
Devam etmek için bana umut verdin

And you're always there to lend a hand
Ve yardım eli için hep ordasın
In everything I do
Yaptığım herşey de,
That's the wonder
Bu bir mucize
The wonder of you
Senin mucizen

[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-wonder-of-you-turkce.html ]
And when you smile the world is brighter
Ve gülümsediğinde dünya parlaklaşıyor
You touch my hand and I'm a king
Elime dokundun ve kralım
Your kiss to me is worth a fortune
Öpücüğün bir servet değerinde
Your love for me is everything
Aşkın benim için herşey.

I guess I'll never know the reason why
Sanırım nedenini asla bilemeyeceğim
You love me as you do
Bunları yaptığın gibi bir de beni seviyorsun
That's the wonder
Bu bir mucize
The wonder of you
Senin mucizen

3 yorum:

  1. Aşığım sana elvis... Efsanem... Hergun sesinle uyuyup uyanmak essiz bisey.. (Gizem)

    YanıtlaSil