4 Mart 2013 Pazartesi

Elvis Presley - I Want You I Need You I Love You Türkçe Çeviri

Merhaba Elvis severler! Yeniden ama çok özel bir Elvis Presley şarkı çevirisiyle karşınızdayım. Özel dememin sebebi bence Elvis açısından çok özel bir parça olmasıdır. Çünkü Elvis'in 2. single'ıdır ve 1. single'dan daha başarılı olmuştur ve Dünya'daki bütün Single Listlerde en az 3. sırada olmak üzere yer almıştır. Elvis'in isminin duyulmasında çok katkısı olmuştur bu parçanın bunlar tabi hep şarkının maddi tarafı. Eğer sanatsal olarak değerlendirecek olursakta, şarkı Genç Elvis'in sesine çok yakışmış ve bunlarla beraber başarıyı getirmiş. Bu mükemmel parçayla sizi başbaşa bırakıyor ve hepinize iyi günler diliyorum! Ayrıca bu şarkıyla beraber sitemizdeki çevrilmiş şarkı sayısının 20'ye ulaştığını belirtmekten gurur duyarım :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
Hold me close, hold me tight
Beni yakın tut, beni sıkıca tut
Make me thrill with delight
Beni zevk ile titret
Let me know where I stand from the start
Başlangıçtan beri nerde olduğumu bilmeme izin ver
I want you, I need you, I love you
Seni istiyorum, sana ihtiyaç duyuyorum, seni seviyorum
With all my heart
Bütün kalbimle

Ev'ry time that you're near, all my cares disappear
Her zaman yanımda olduğunda, bütün endişelerim kayboluyor
Darling, you're all that I'm living for
Sevgilim, Sen yaşama nedenimsin
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-i-want-you-i-need-you-i.html ]
I want you, I need you, I love you
Seni istiyorum, sana ihtiyaç duyuyorum, seni seviyorum
More and more
Daha fazla ve daha fazla

I thought I could live without romance
Düşünüyordum ki, aşk olmadan yaşayabilirim
Until you came to me
Bana gelene kadar
But now I know that
Ama şuan biliyorum ki,
I will go on loving you eternally
Seni sonsuza kadar sevmeye devam edeceğim

Won't you please be my own?
Benim olmazmısın?
Never leave me alone
Asla beni yalnız bırakma
'Cause I die ev'ry time we're apart
Çünkü ayrıldığımızda ben ölürüm
I want you, I need you, I love you
Seni istiyorum, sana ihtiyaç duyuyorum, seni seviyorum
With all my heart
Bütün kalbimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder