27 Mart 2013 Çarşamba

Elvis Presley - They Remind Me Too Much Of You Şarkı Çeviri

Merhaba Elvis Severler! Sıradaki çevirimiz 'They Remind Me Too Much Of You' Türkçe anlamı ile 'Onlar seni bana çok hatırlatıyor' Şarkı aynı adlı 'It Happened at the World's Fair' filmi ve albümünden. Film için çok birşey söylemeye gerek yok. Çok şahane olmasa da Elvis'in performansı ve şarkıları için izlenir kuşkusuz :) Albüm klasik soundtrack bir kaç film hariçi şarkı haricinde. Şarkıların çoğu aşk şarkısı o yüzden bazı hayranları tatmin etmeyebilir ama bence çok güzel. Özellikle 'They Remind Me Too Much Of You' ve 'One Broken Heart for Sale' şarkıları çok iyi ayrıca 'Beyond The Bend' şarkısı da çok eğlendirici güzel bir şarkıdır. Şarkımız albümden yayınlanan 2 single'dan biri,   'They Remind Me Too Much Of You' ve diğeri 'One Broken Heart for Sale'   'They Remind Me Too Much Of You' yayınladığında #53 sıraya kadar çıkmış Bilboard Hot 100'de diyorum ve hepinize iyi dinlemeler dinliyorum :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
Take away the scent of flowers
Çiçeklerin kokusunu ortadan kaldırın
Cover up the sky of blue
Gökyüzünün mavisini gizleyin
Close my ears to tender love songs
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-they-remind-me-too-much.html ]
Tatlı aşk şarkıları için kulaklarımı kapatın
They remind me too much of you
Onlar seni bana çok fazla hatırlatıyor

Hide young lover's warm embraces
Genç aşıkların sıcak kucaklaşmalarını gizleyin
Keep stars and moonlight from my view
Yıldızları ve ayışığını görüşümden uzaklaştırın
Let me forget there are such places
Böyle yerleri unutmama izin verin
They remind me too much of you
Onlar seni bana çok fazla hatırlatıyor

Must I evermore be haunted?
Ebediyen lanetlendimmi?
Day after day my whole life through,
Günden güne, bütün hayatım boyunca,
By the memory of each moment, That I spent alone with you
Seninle yalnız geçirdiğim, her anın hatırası ile

If these lovely things don't hurt you
Eğer bu güzel şeyler seni incitmiyorsa
Our love just wasn't meant to be
Aşkımız böyle olmak zorunda değil
But please come back to me, my darling
Ama lütfen bana geri dön, sevgilim
If they remind you too much of me

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder