23 Mart 2013 Cumartesi

Elvis Presley - I Love You Because Şarkı Çeviri

Merhaba Elvis Severler! Sıradaki çevirimiz için günün anlam ve önemine uygun bir şarkı olan 'I Love You Because' Türkçe anlamı ile 'Seni seviyorum çünkü' Elvis'in ilk şarkılarından biri olan bu şarkı kuşkusuz her Elvis hayranının vazgeçilmezlerinden biridir :) Benim de öyle. Ama şimdiye kadar çevirmemiştim artık çevireceğim. Hatta haberiniz olsun 1954 - 1955 yılları arasında Elvis'in kaydettiği şarkıların hepsini çevireceğim. Albümüde var hatta bu şarkıların 1976'da yayınlanmış. 'The Sun Sessions' Bütün Sun Records'da yayınlanmış şarkıları içeriyor ve gerçekten her biri de şahane. Sıradaki çeviriler onlar :) Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
I love you because you understand dear
Seni seviyorum çünkü beni anlıyorsun sevgilim
Every single thing I try to do.
Yapmayı denediğim her şeyi
You're always there to lend a helping hand, dear.
Yardım eli uzatmak için hep oradasın, canım.
I love you most of all because you're you.
Seni hepsinden çok sen olduğun için seviyorum

No matter what the world may say about me,
Dünyanın benim hakkımda söyledikleri umrumda değil
I know your love will always see me through.
Biliyorum aşkın daima içimi görecek
I love you for the way you never doubt me.
Benden hiç şüphe etmediğin için seni seviyorum
But most of all I love you 'cause you're you.
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-i-love-you-because-sark.html ]
Ama hepsinden çok seni sen olduğu için seviyorum
I love you for the way
Davranış tarzın için seni seviyorum

No matter what may be the style or season,
Modanın veya mevsimin ne olduğu önemli değil
I know your heart will always be true.
Senin kalbinin daima doğru olacağını biliyorum
I love you for a hundred thousand reasons,
Seni yüzbin sebepten dolayı seviyorum
But most of all I love you 'cause you're you.
Ama hepsinden çok seni seni olduğu için seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder