9 Mart 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Stay Away Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki Elvis çevirimiz ''Stay away'' Türkçe'si ile de ''Uzak dur'' Elvis'in ''Stay Away Joe'' filmi için kaydettiği bir şarkı. Şarkı single olarak yayınlanmış ama Bilboard vb. gibi bilgileri İnternet'de bulamadım neyse gerçekten çok kaliteli bir western-country şarkı. İnsan dinlemeye doyulmuyor ve Elvis'in vokali şarkı da inanılmaz güzel. Normal halinden başka slow versionunu dinlemenizi öneririm Youtube'da ''Elvis Presley - Stay Away Take 2'' diye bulabilirsiniz veya ''Elvis Presley - Stay Away New Edit'' şeklinde. İkisi de şahanedir hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
Ten thousand miles even though I roam
On bin kilometre olsa da gezdim
I can hear the call of the hills of home
Tepelerin eve çağırışını duyabiliyorum
The canyons high and the valleys low
Yüksek kanyonlar ve alçak vadiler
Echo "How can you stay away"
Bir yankı ''Nasıl uzak kalabilirsin'' diyor

My dreams are there where the eagles fly
Hayallerim kartalların uçtuğu yer de
Where the mountain tops seem to touch the sky
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-stay-away-sark-ceviri.html ]
Dağ başında, gökyüzüne dokunmak gibi görünen yer de
The winding streams and the winds that blow
Dönemeçli akarsular ve esen rüzgarlar
Ask me "How can you stay away"
Bana ''Nasıl uzak kalabilirsin'' diye soruyor

Too long have I stayed apart
Çok uzun zamandır ayrı kaldım
From this land that I love and denied my heart
Bu araziden, sevdiğim ve kalbimin yalanladığı
Now, now I know I must go
Şimdi, şimdi, biliyorum ki gitmeliyim
Where the hills say "Don't stay away"
Hangi tepeler ''Uzak kalma'' diyorsa
Where the hills say "Don't stay away"
Hangi tepeler ''Uzak kalma'' diyorsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder