2 Mart 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Moody Blue Türkçe Çeviri

Selam millet! Sıradaki çevirimiz ''Moody Blue'' veya Türkçesi ile ''Huysuz mavi'' Elvis'in ölmeden önce yayınladığı son hit şarkısı. Bilboard  Hot Country Singles'da 1.sıraya kadar yükselip baya bir süre de sırasını korumuş. Gerçekten çok güzel ve hareketli bir şarkı. Ayrıca Elvis 2 konserinde de canlı olarak seslendirmiş. Ek bilgi olarak da aynı isimli ''Moody Blue'' albümü de 2x Platinum almıştır RCAA tarafından yani 2 milyondan fazla satılmış albüm de.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
Well, it's hard to be a gambler
Pekala, kumarbaz olmak zor
Bettin' on the number
Bir sayıya oynarsın
That changes ev'ry time
Bu sayı her zaman değişir
Well, you think you're gonna win
Güzel, yeneceğini düşünürsün
Think she's givin' in
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/03/elvis-presley-moody-blue-turkce-ceviri.html ]
Onun yenileceğini düşünürsün
A stranger's all you find
Bütün bulduğun bir yabancıdır
Yeah, it's hard to figure out
Evet, bunu anlamak zor
What she's all about
O ne istiyor?
That she's a woman through and through
O baştan sona bir kadın
She's a complicated lady, so color my baby moody blue,
O karmaşık bir bayan, bu yüzden bebeğimin rengi huysuz mavi

Oh, Moody blue
Oh, huysuz mavi
Tell me am I gettin' through
Tamamen anladım mı söyle
I keep hangin' on
Etrafta takılmaya devam ediyorum
Try to learn the song
Şarkıyı öğrenmek için
But I never do
Ama hiç yapamadım

Oh, Moody blue,
Oh, huysuz mavi
Tell me who I'm talkin' to
Kiminle konuştuğumu söyle
You're like the night and day
Aynı gece ve gündüz gibisin
And it's hard to say
Ve söylemek zor
Which one is you.
Hangisi sensin

Well, when Monday comes she's Tuesday,
Hoş, pazartesi geldiğin de, O salı
When Tuesday comes she's Wednesday
Salı geldiğin de, o çarşamba
Through another day again
Ve başka bir gün tekrardan aynı

Her personality unwinds,
Kişiliği çözülemiyor
Just like a ball of twine, On a spool that never ends
Aynı makara üstündeki hiç bitmeyen yumak gibi

Just when I think I know her well
Tam onu tanıdığımı düşündüğüm de,
Her emotions reveal,
Duyguları ortaya çıkıyor
She's not the person that
Bu o kişi değil
I though I knew
Düşünmüştüm ki, onu biliyorum
She's a complicated lady, so color my baby moody blue,
O karmaşık bir bayan, bu yüzden bebeğimin rengi huysuz mavi

Oh, Moody blue
Oh, huysuz mavi
Tell me am I gettin' through
Tamamen anladım mı söyle
I keep hangin' on
Etrafta takılmaya devam ediyorum
Try to learn the song
Şarkıyı öğrenmek için
But I never do
Ama hiç yapamadım
Oh, Moody blue,
Oh, huysuz mavi
Tell me who I'm talkin' to
Kimle konuştuğumu söyle
You're like the night and day
Aynı gece ve gündüz gibisin
And it's hard to say
Ve söylemek zor
Which one is you.
Hangisi sensin


Oh, Moody blue,
Oh, huysuz mavi
Tell me who I'm talkin' to
Kimle konuştuğumu söyle
You're like the night and day
Aynı gece ve gündüz gibisin
And it's hard to say
Ve söylemek zor
Which one is you.
Hangisi sensin
Oh, Moody blue
Oh, huysuz mavi
Tell me am I gettin' through
Tamamen anladım mı söyle
I keep hangin' on
Etrafta takılmaya devam ediyorum
Try to learn the song
Şarkıyı öğrenmek için
But I never do
Ama hiç yapamadım

2 yorum: