3 Şubat 2013 Pazar

Elvis Presley - Too Much Türkçe Çeviri

Selam millet! Bugün Elvis Presley'in gençlik yıllarında kaydettiği ve çok başarılı olan bir single'nın çevirisiyle karşınızdayım. Şarkının adı ''Too Much'' türkçe çevirisi ile ''Çok fazla'' gerçekten çok mükemmel bir rock & roll şarkısı. Zaten yayınlandığında kazandığı başarılar da bunu kanıtlar nitelikte. Elvis şarkıyı 1957 yılında kaydetmiş ve şarkı Us Bilboard Hot listesinde 1. sıraya kadar yükselmiş. 1 milyondan fazla satılmış ve RCAA tarafından Platinum olarak etiketlenmiştir diyorum ve bu güzel şarkının çevirisiyle sizi başbaşa bırakıyorum. Hepinize iyi ve bol Elvis'li günler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
Honey, I love you too much
Sevgilim, seni çok seviyorum
Need your lovin' too much
Sevgine çok ihtiyaç duyuyorum
Want the thrill of your touch
Dokunuşunla titremek istiyorum
Gee, I can't hold you too much
Vay be, seni çok fazla tutamıyorum
You do all the livin',
Yaşamdaki herşeyi yapıyorsun
While I do all the givin'
Ben sana herşeyi verirken,
Cause I love you too much
çünkü seni çok seviyorum

You spend all my money too much
Bütün paramı harcıyorsun, çok fazla
Have to share you honey, too much
Senle paylaşmak zorundayım sevgilim, çok fazla
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/02/elvis-presley-too-much-turkce-ceviri.html ]
When I want some lovin', you're gone
Biraz sevgi istediğimde, gittin
Don't you know you're treatin' me wrong
Bana kötü davrandığını bilmiyormusun?
Now you got me started
Şimdi beni ürküttün
Don't you leave me broken hearted
Beni kalbi kırılmış bir halde bırakma
Cause I love you too much
Çünkü seni çok seviyorum

Ev'ry time I kiss your sweet lips
Tatlı dudaklarını her öptüğüm de,
I can feel my heart go flip flip
Kalbimin döndüğünü hissediyorum
I'm such a fool for your charms
Güzelliğin için bir aptalım
Take me back my baby in your arms
Beni kollarına geri al, bebeğim
Like to hear you sighin'
İç çekişini duymak istiyorum
Even though I know you're lyin'
Yalan olduğunu bilsem bile
Cause I love you too much
Çünkü seni çok seviyorum

Need your lovin' all the time
Aşkına her zaman ihtiyaç duyuyorum
Need you huggin', please be mine
Sarılmana ihtiyacım var, benim ol lütfen
Need you near me, stay real close
Yanımda olmana ihtiyacım var, gerçekten yakın ol
Please, please, hear me, you're the most
lütfen, lütfen, duy beni, ensin
Now you got me started
Şimdi beni ürküttün
Don't you leave me broken hearted
Beni kalbi kırılmış bir halde bırakma
Cause I love you too much
Çünkü seni çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder