2 Şubat 2013 Cumartesi

Elvis Presley - I Believe Türkçe Çeviri

Merhaba millet! Yine bir Elvis Presley şarkı çevirisi ile aranızdayım. Bu sefer seçtiğim şarkı kralın 1957 yılında çıkardığı Christmas Album'den bir şarkı. Şarkının adı ''I Believe'' Gospel türünde bir şarkı ve Elvis Presley'in performansı gerçekten iyi. Elvis'in bolca gospel şarkısı var ve güzel şarkılar harbiden. Elvis'in kral olmasının diğer bir sebebide bolca türden şarkı söylemesidir bence, R&B, Blues, Rockn Roll şarkılarının seslendirmiş ve bu alanların hepsindede hala kıralamamış rekorlar kırdı.  Kralın gençlik yıllarından çok güzel bir şarkı hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız) 
 I believe for every drop of rain that falls
Yağan yağmurdaki her damlaya inanıyorum
A flower grows
Bir çiçek büyüyor
I believe that somewhere in the darkest night
Karanlık gecedeki bir yere inanıyorum
A candle glows
Mum parlıyor
I believe for everyone who goes astray, someone will come
Kötü yola düşmüş kişiler için, birisi gelicek inanıyorum
To show the way
Yol göstermek için
I believe, I believe
İnanıyorum, inanıyorum

I believe above a storm the smallest prayer
Yukarıdaki fırtınadaki en küçük duaya inanıyorum
Can still be heard
Hala duyulabilir
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/02/elvis-presley-i-believe-turkce-ceviri.html ]
I believe that someone in the great somewhere
Harika bir yerdeki birine inanıyorum
Hears every word
Her kelimeyi duyuyor
Everytime I hear a new born baby cry,
Her yeni doğmuş bir çocuğun ağlamasını duyduğumda,
Or touch a leaf or see the sky
Veya bir yaprağa dokunduğumda veya gökyüzünü gördüğümde
Then I know why, I believe
O zaman biliyorum neden inandığımı

Everytime I hear a new born baby cry,
Her yeni doğmuş bir çocuğun ağlamasını duyduğumda,
Or touch a leaf or see the sky
Veya bir yaprağa dokunduğumda veya gökyüzünü gördüğümde
Then I know why, I believe
O zaman biliyorum neden inandığımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder