18 Şubat 2013 Pazartesi

Elvis Presley - Runaway Türkçe Çeviri

Merhaba arkadaşlar. Sıradaki çevirimiz Elvis'in biraz arkada kalmış ama bana göre bence en kaliteli coverladığı şarkılarından biri olan ''Runaway'' veya Türkçe olarak ''Kaçak'' Elvis şarkıyı 1969 yılında kaydediyor ve konserlerinde seslendiriyor. 1972 yılında şarkıyı ''On Stage'' Albümüne de ekliyor. Keşke ayrıca single olarak da yayınlansaydı. Çok güzel bir parça herşeyiyle mesela sözleri çok tatlı, şarkı hareketli, Elvis'in performansı kusursuz. Ama işte bazı böyle güzel parçaların arkada kalması normal. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
As I walk along I wonder
Yürürken merak ediyorum
What went wrong with our love
Aşkımızda ne yanlış gitti
Love that was so strong
Çok güçlü bir aşktı

And as I still walk by
Ve hala yürürken
I think of the times we had together
Beraber geçirdiğimiz zamanları düşünüyorum
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/02/elvis-presley-runaway-turkce-ceviri.html ]
While our hearts were young
Kalbimiz gençken

I'm a-walking in the rain
Yağmur içinde yürüyorum
Hear it falling,
Düşmesini duyuyorum
And I feel the pain
Ve acıyı hissediyorum
Wishing you were here by me
Yanımda olmanı diliyorum
To end this misery
Bu acıyı dindirmek için

And I wonder
Ve merak ediyorum
Why, you went away
Neden,gittin
Yes, I wonder, where you will stay
Evet, nerede kalacağını merak ediyorum
My little runaway,
Benim küçük kaçağım
Run, run, run, run, runaway
Koş, koş, koş, kaçak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder