22 Şubat 2013 Cuma

Elvis Presley - Don't Ask Me Why Türkçe Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirimiz benim için çok özel bir şarkı. Galiba neden olduğunu burda anlatmak doğru olmaz :) Şarkının adı ''Don't ask me why'' Türkçe anlamı ile de ''Bana neden diye sorma'' Gerçekten gerek sözleri ile, gerekse Elvis'in o billur sesi ile tam bir müzik şöleni. Elvis şarkıyı ''King Creole'' albümü için kaydetmiş sonradan ''Don't ask me why'' ve ''Hard headed woman'' şarkısını da single olarak yayınlamış. Single 1. sıraya kadar yükselmiş diyip kısa kesiyorum çünkü yazı yazacak havamda değilim admin çok karışık duygular içinde :(
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
I'll go on loving you
Seni sevmeye devam edeceğim
Don't ask me why
Bana neden diye sorma
Don't know what else to do
Başka ne yapabilirim bilmiyorum
Don't ask me why
Bana neden diye sorma

How sad my heart would be
Kalbim ne kadar üzgün olur
If you should go
eğer gitmen gerekiyorsa
Though you're not good for me
Gerçi benim için iyi olmasan da
I want you so
Seni çok istiyorum

It's not the kind Of love I dream about
Hayal ettiğim aşk şekli bu değildi
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/02/elvis-presley-dont-ask-me-why-turkce.html ]
But it's the kind That I can't live without
Ama bu şekil olmadanda yaşayamıyorum

You're all I'm longing for
Sen benim özlem duyduğumsun
Don't say good-bye
Güle güle deme.
I need you more and more
Sana daha fazla ve daha fazla muhtaçım
Don't ask me why
Bana neden diye sorma
I need you more and more
Sana daha fazla ve daha fazla muhtaçım
Don't ask me why
Bana neden diye sorma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder