21 Şubat 2013 Perşembe

Elvis Presley - Paralyzed Türkçe Çeviri

lam millet! Yeni bir çeviri ile karşınızdayım. Bugünkü şarkı da benim için özel olan şarkılardan biri. En sevdiğim Elvis şarkılarından ismi ''Paralyzed'' Gerçekten gerek sözleri, gerekse bestesi ile mükemmel bir şarkı. Tabi bu mükemmeliğin içinde Elvis'in payı es geçilemez :) Elvis şarkıyı 1956'da kaydetmiş, ''Elvis'' albümü için. Sonra şarkı single olarak da yayınlanmış ve şarkı 56. sıraya kadar yükselmiş. Bu mükemmel şarkı kesinlikle vazgeçilmezlerinizden biri olacak emin olabilirsiniz. İyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

When you looked into my eyes
Gözlerimin içine baktığında
I stood there like I was hyp-notised
Hipnotize edilmiş gibi oluyorum
You sent a feeling to my spine
Sinirlerime duygular gönderiyorsun
A feeling warm and smooth and fine
Sıcak, yumuşak ve iyi hissediyorum
But all I could do were stand there paralyzed
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/02/elvis-presley-paralyzed-turkce-ceviri.html ]
Ama yapabildiğim tek şey felçli gibi ayakta durmak
When we kissed, ooh what a thrill
Biz öpüşürken, ooh ne güzel bir heyecan
You took my hand and, ooh baby, what a chill
Elimi tuttun ve ohh bebeğim, ne güzel bir ürperti
I felt like grabbin' you real tight
Seni gerçekten sıkı kaptığımı hissettim
Squeeze and squeeze with all my might
Tüm gücümle kucaklıyorum
But all I could do were stand there paralyzed
Ama yapabildiğim tek şey felçli gibi ayakta durmak

Oh yeah lucky me, I’m singing ev'ry day
Oh evet çok şanslıyım, Her gün şarkı söylüyorum
Ever since that day you came my way
Benim yoluma çıktığından beri
You made my life for me just one big happy game
Hayatımı sadece büyük mutlu bir oyun yaptın
I'm gay every morning
Her sabah çok neşeliyim
At night I’m still the same
Ve geceleri de hala aynıyım
Do you remember that wonderful time
O mükemmel zamanı hatırlıyormusun?
You held my hand and swore that you'll be mine
Elimi tuttun ve yalnız benim olacağına yemin ettin
In front of preacher you said
Vaiz önünde dediğin
"I do" I couldn't say a word for thinking of you
Kabul ediyorum. Seni düşünmekten bir kelime bile diyemedim
All I could do was stand there paralyzed
Yapabildiğim tek şey felçli gibi ayakta durmaktı.

1 yorum: