14 Ocak 2013 Pazartesi

Elvis Presley - Sweet Caroline Türkçe Çeviri

Tekrardan merhaba Elvis severler! Tekrardan bir Elvis Presley şarkı çevirisi ile karşınızdayım. Gerçekten çok güzel, mükemmel bir şarkı. Kralın hareketli şarkılarından biri. Dinlerken zamanın geçtiğini anlayamıyorsunuz. Kral single olarak yayınlamamış, sadece konser de söylemiş ama bayılıcaksınız tek kelimeyle. Şarkıyı 1970 Las Vegas konserinde çok güzel bir kayıtı var ve konser HD olarak da yayınlandı. Onuda yükleyicem kısa zamanda.Şarkı da tabiri caizse yıldırım aşkı yaşayan iki çiftin yaşadıkları anlatılıyor. Hepinize iyi dinlemeler!
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

elvis presley, sweet caroline türkçe çeviri

Where it began, I can't begin to know when
Nerede, ne zaman başladığını bilmiyorum
But then I know it's growing strong
Fakat biliyorum ki, güçleniyor.
Oh, wasn't the spring
Oh, bahar değildi
And spring became the summer
ve bahar yaz oldu
Who'd believe you'd come along
Kim gelip inanır

Hands, touching hands, reaching out
Eller, dokunaklı eller, uzanarak
Touching me, touching you
Bana dokunuyor, sana dokunuyor.
Oh, sweet Caroline
Oh, tatlı caroline
Good times never seem so good
İyi zamanlar asla bu kadar iyi görünmemişti
I've been inclined to believe it never would
Hİç olmadığı kadar inanmaya eğilimli oldum

(kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/01/elvis-presley-sweet-caroline-turkce.html )
And now I, I look at the night,
Ve şuan, geceye bakıyorum
And it don't seem so lonely
ve çok yalnız görünmüyor.
We fill it up with only two, oh
İkimizle doldurduk, sadece ikimiz oh,

And when I hurt
ve ben incinirken
Hurting runs off my shoulder
Acı omzumdan kaçar
How can I hurt when holding you
Sana sarılırken nasıl incinebilirim
Oh, one, touching one, reaching out
Oh, biri, dokunan biri, uzanarak
Touching me, touching you
bana dokunuyor, sana dokunuyor
Oh, sweet Caroline

Good times never seem so good
Oh I've been inclined to believe it never would
Hiç olmadığı kadar inanmaya eğilimli oldum
Ohhh, sweet Caroline, good times never seem so good
İyi zamanlar asla bu kadar iyi görünmemişti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder