15 Ocak 2013 Salı

Elvis Presley - One Night Türkçe Çeviri

Selam Elvis Severler! Yeni bir Elvis Presley şarkı çevirisi ile -tekrardan- karşınızdayım. Tahminimce hepinizin en az bir kere dinlediği şarkılardan biridir. Açıkcası diğer siteler tarafından çevrilmemesine de aşırı şaşırdım ve sevindim. Çünkü bu benim çevirebileceğim anlamına geliyor. :) Neyse şarkıya gelelim, şarkının adı ''One Night'' Kralın 1958 yılında single olarak çıkardığı ve gerçekten olay yaratan şarkılarından sadece biri. Single yayınlandığında Birleşik krallık'da (UK) 1. sıraya, Amerika 4. sıraya yerleşmiş. 2005'de tekrar yayınlandığında tekrardan birleşik krallık da yeniden 1. olmuştur. Hemde düşünün 2005 yılında ve şarkı ilk yayınlandığında 1958'di ve Kral ölüyken. Bu gibi örnekler Elvis Presley'e neden Kral dendiğinin kanıtıdır. Bu kısa bilgiden sonra hemen iyi dinlemeler diyor ve kaçıyorum :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
one night türkçe çeviri

One night with you
Seninle bir gece
Is what I'm now praying for
Şuan ne için dua ediyorum
The things that we two could plan
Bunlar için iki planımız var
Would make my dreams come true
Rüyalarımı gerçekleştirirmisin

Just call my name
Sadece ismimi söyle
And I'll be right by your side
Ve ben senin yanında olacağım
I want your sweet helping hand
Senin tatlı,yardımcı elini istiyorum
My loves too strong to hide
Aşkım saklanamayacak kadar çok güçlü
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/01/elvis-presley-one-night-turkce-ceviri.html ]
Always lived, very quiet life
Her zaman yaşamış, çok sessiz bir hayat
I ain't never did no wrong
Ben hiç yanlış yapmadığım değil
Now I know that life without you
Şimdi, biliyorumki sensiz hayat
Has been too lonely too long
Çok yalnız ve uzun olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder