7 Ocak 2013 Pazartesi

Elvis Presley - The Sound Of Your Cry Türkçe Çeviri

The sound of your cry, kralın 1971 yılında It's only love şarkısıyla birlikte yayınlanmış singlelarından biri. Gerçekten güzel ve duygusal bir şarkı gerçi şimdiye kadar çevirdiklerimin hepsi de duygusal oldu. Bir sonraki çeviriyi hareketli parçalardan seçeriz sorun değil :) Şarkı da sevgilisini terk etmek isteyen bir erkeğin yaşadıkları ve duyguları anlatılıyor. Gerçekten mükemmel bir şarkı. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)
The clock by the bed is ticking too loud in the quiet night
Yatağın yanındaki saat çok sesli tık-tıklıyor sessiz gece de,
I lie in the darkness thinking I must go before it's light
Karanlıkta yattım, gün ışımadan gitmeyi düşünüyorum.
Before you open up your eyes and you beg me to stay
Gözlerini açıp bana yalvarmadan önce.
I'll leave 'cause I can't stand to see you hurt this way
Ayrılacağım çünkü, seni bu şekilde incitmeye dayanamıyorum.
Sleep my love as I kiss you goodbye
Uyu aşkım, sana veda öpücüğü vereceğim.
Then I won't hear the sound of your cry
O zaman ağlayışının sesini duymayacağım.

(elviscevirilerim.blogspot.com)

Though I knew the time was coming and our love would end somehow
Gerçi zamanın geldiğini biliyordum ve aşkımız bir şekilde sona erecekti.
I just couldn't bear to tell you exactly just when or how
Ben sadece sana ne zaman veya nasıl olacağını söylemeye dayanamadım.
I know we can't go on, that it was wrong to start
Biliyorum devam edemeyiz, başlamamız hataydı.
But if you wake up crying now, you'll break my heart
Ama, eğer şimdi uyanıp ağlarsan, kalbimi kırarsın.
Sleep my love as I kiss you goodbye
Uyu aşkım, sana veda öpücüğü vereceğim.
Then I won't hear the sound of your cry
O zaman ağlayışının sesini duymayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder