31 Ocak 2013 Perşembe

Elvis Presley - Please Don't Stop Loving Me Türkçe Çeviri

Selam Elvis Presley tutkunları! Sıradaki çevirimiz Elvis Presley'in 60'lı yıllarından bir şarkı. Şarkının adı '' Please Don't Stop Loving Me'' veya türkçe anlamıyla '' Lütfen beni sevmeyi bırakma '' Elvis Presley'in çok güzel, vokal ağırlıklı aşk şarkılarından biri. Elvis 1966 yılında kaydetmiş ve şarkı yayınlandığında UK Single Listesinde 45. sıraya kadar yükselmiş normalde çok iyi olan bu başarı Elvis için kötü tabi, bunun şüphesiz sebebi 60'lı yıllardaki Elvis'in sinemayla çok fazla ilgilenip, şarkıcı kariyerinden uzaklaşmasıdır. Gerçi o zamanlarda milyonlarca hayranı vardı ama stüdyolarda tıkılı kalmıştı. Bunun sebebi hep menajeriydi neyse bu kadar sohbet yeterli iyi dinlemeler. Ayrıca ek bilgi olarak şarkıyı, 1966 yapımlı "Frankie and Johnny" filmde de yer vermiş Elvis. Bence şarkının 45. sırada takılı kalmasının diğer bir sebebide(yukarıdakilere ek olarak) filmde şarkıya yer verilmesi.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)  



Please don't stop loving me
Lütfen beni sevmeyi bırakma
You were born just to be in my arms
Sen benim kollarımda olmak için doğmuşsun
In my arms
Kollarımda
Please don't stop loving me
Lütfen beni sevmeyi bırakma
Your lips were made just to be kissed by me
Dudakların sadece benim tarafımdan öpülmek için yapılmış
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/01/elvis-presley-please-dont-stop-loving.html ]
Kissed by me
Benim tarafımdan öpülmek

When I'm with you
Seninleyken,
I don't know day from night, wrong from right
Gece ve gündüzü, doğruyla yanlışı bilmiyorum
You are my world, that's all I know
Sen benim dünyamsın, bütün bildiğim bu
I love you so, I won't let go
Seni seviyorum, bu yüzden gitmene izin veremem

Please don't stop loving me
Lütfen beni sevmeyi bırakma
Darling you'll always be mine alone
Sevgilim sen hep yalnız benim olacaksın
Mine alone
Yalnız benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder