24 Ocak 2013 Perşembe

Elvis Presley - I Just Can't Help Believing Türkçe Çeviri

 Merhaba Elvis severler :) Yine bir Elvis çevirisiyle karşınızdayım. Bu sefer seçtiğim şarkının adı ''I Just Can't Help Believing'' Kral 1970 yılında ''That's the Way It Is'' albümü için kaydetmiş ayrıca single olarak yayınlamış ve single Bilboard Single List'de 6. sıraya kadar yükselmiş. Ayrıca bolca konserinindede yer vermiş şarkıya Elvis. Özellikle  ''That's the Way It Is'' DVD'sindeki Las Vegas konserindeki performansı şahanedir diyorum ve çeviriyle size elveda ediyorum :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I just can't help believin'
Ben sadece inanmaktan kendimi alamıyorum
When she smiles up soft and gentle
Yumuşak ve nazik gülerken
With a trace of misty morning
Sisli bir sabahın izi ile
And the promise of tomorrow in her eyes
Ve gözlerindeki yarının vaadleri

I just can't help believin'
Ben sadece inanmaktan kendimi alamıyorum
When she's lying close beside me
Hemen yanımda yalan söylerken
And my heart beats with the rhythm of her sighs
Ve kalbim onun iç çekişiyle aynı ritimde atıyor
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/01/elvis-presley-i-just-cant-help.html ]
This time the girl is gonna stay
Bu sefer, kız kalacak
This time the girl is gonna stay
Bu sefer, kız kalacak
For more than just a day
Sadece bir günden daha fazla

Oh, I just can't help believin'
Ben sadece inanmaktan kendimi alamıyorum
When she slips her hand in my hand
Ellerini ellerimden kaçırırken,
And it feels so small and helpless, As my fingers fold around it like a glove
Ve o çok küçük ve çaresiz hissediyor, parmaklarım etrafını eldiven gibi sararken

I just can't help believin'
Ben sadece inanarak yardım edemiyorum
When she's whispering her magic
O büyüsünü fısıldarken
And her tears are shining honey sweet with love
Ve onun gözyaşları sevgi ile parlıyor
This time the girl is gonna stay
Bu sefer, kız kalacak
This time the girl is gonna stay
Bu sefer, kız kalacak
For more than just a day
Sadece bir günden daha fazla



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder