5 Ocak 2013 Cumartesi

Elvis Presley - Hurt Türkçe Çeviri

Hurt şarkısı kralın 1976 yılında seslendirdiği singlelarından biri ayrıca yayınlandıktan sonraki konserlerinin hepsindede seslendirmiş. Şarkının sözleri gerçekten güzel ve kralın performansıda gerçekten çok iyi, özellikle sevgililerinden ayrılmış insanların bağımlı olabileceği bir şarkı. :) Hepinize iyi dinlemeler.


I'm so hurt
Çok incindim
To things that you lied to me
Bana yalan söylediğin için
I'm hurt
incindim
Way down deep inside me
İçimin derinliklerinde
You said your love was true
Aşkının doğru olduğunu söylüyosun
And we'd never, ever part
Ve biz asla ayrılmayacağız.
Now wants someone new
Şimdi yeni birilerini istiyorum.
And it breaks, it breaks my heart
Ve kalbim çok ama çok kırıldı.


(elviscevirilerim.blogspot.com)

I'm hurt
İncindim
Much more than you'll ever know
Senin bildiğinden çok fazla
Darling, I'm so hurt
Sevgilim, çok incindim
Because I still love you so
Çünkü, hala çok seviyorum
But. but, even... even though you hurt me
Fakat, fakat beni incitmiş olsan bile
Like nobody else could ever do
Başka hiç kimsenin yapamayacağı gibi.
I would never ever hurt... hurt you
Seni asla incitmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder