15 Aralık 2013 Pazar

Robbie Williams - I Tried Love Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada İstek çeviri Robbie Williams'ın 'I Tried Love' veya türkçe anlamı ile 'Sevmeyi denedim' parçası var. Şarkı Robbie Williams'ın 5. stüdyo albümünü 'Escapalogy' nin son şarkısı. Albüm 2002 yılında yayınlanmış ve çoğu eleştirmen tarafından iyi notlar almış. Şarkının sözleri cidden garip ve gülünç :D Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)



Is the Richard Gere Gerbil story true?
Richard Gere Gerbil hikayesi doğru mu?
Who came third in World War II?
Kim ikinci dünya savaşında üçüncü oldu? 
Did Sooty sleep with Sue?
Sooty Sue ile yattı mı?
These things I think about when I'm out with you
Seninle dışarıda olduğumda düşündüğüm şeyler bunlar

What are the holes in biros for?
Tükenmez kalemdeki delikler ne için? 
Which one's with in the Corrs?
Kim Corrs' da?
Did Jeff Hearst really score?
Jeff Hearst gerçekten skor kaydettimi ? 
'Cause frankly you're a bore and I am not
Çünkü açıkcası sen sıkıcısın ve ben değilim

And if it's leaving season
Ve eğer bu ayrılma sezonuysa
You're second on the bill
Sen faturada ikincisin
If you won't leave me baby
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/12/robbie-williams-i-tried-love-sark-ceviri.html ]
Eğer beni terketmezsen bebeğim
I'll find someone who will
Ben birini bulacağım
I tried love, I'm sorry, I tried love
Sevmeyi denedim, üzgünüm, denedim

Does God ever get it wrong?
Tanrı hiç yanılmışmıdır?
Where has Gary Barlow gone?
Gary Barlow nereye gitti? 
Why is Christmas Day so long?
Neden yılbaşı günü çok uzundur?
It just goes on and on and on like you
Bu sadece böylece sürer gider aynı sen gibi

And if it's leaving season
Ve eğer bu ayrılma sezonuysa
You're second on the bill
Sen faturada ikincisin
If you won't leave me baby
Eğer beni terketmezsen bebeğim
I'll find someone who will
Ben birini bulacağım
I tried love, I'm sorry, I tried love
Sevmeyi denedim, üzgünüm, denedim

Do, do, do
Denedim, denedim, denedim
I tried love and I'm sorry, I tried love
Sevmeyi denedim, üzgünüm, denedim

Why is there ketchup on my sleeve?
Neden kolumun üstünde ketçap var?
Do you think that Adam fancied Eve?
Ademin Havva'yı çok sevdiğini mi düşünüyorsun?
What if Eve could not conceive
Eğer Havva hamile olmasaydı
And he had to breed with Steve?
Ve Adem Steve ile doğurmak zorunda olsaydı?
We'd all be gay
Hepimiz gay olurduk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder