9 Aralık 2013 Pazartesi

Engelbert Humperdinck - My World (Il Mondo) Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Engelbert abimizin çok sevdiğim Balladlarından biri var. Şarkının adı 'My World' yada Türkçe anlamı ile 'Dünyam' Sanırım bu şarkıyı çoğumuz zaten dinlemişizdir. Yayınlandığı tarihte büyük bir etki yapmış ve listelerde yüksek sıralara ulaşmış bir şarkıdır. Ayrıca Engelbert'in şuan yayınlanan nerdeyse bütün 'Koleksiyon' albümlerinden yer alır. Hepinize iyi dinlemeler..
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)



Stay beside me, stay beside me,
Yanımda kal, yanımda kal
Say you'll never leave me.
Beni asla terketmeyeceğini söyle
How I love, how I love you,
Seni nasıl seviyorum, nasıl aşığım
How I need you, please believe me.
Sana nasıl muhtacım, nolur inan bana
In your arms I found my heaven, 
Kollarında cennetimi buldum
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/12/engelbert-humperdinck-my-world-il-mondo.html ]
And your lips have done their part.
Ve dudaklarında onun bir parçasıdır

Il Mondo
Dünyam..
Your love is all I need in my world
Aşkın bu dünyada tek ihtiyaç duyduğum şey
Let tender kisses plead in my world
İzin ver hassas öpücüklerin dünyamı savunsun
How could I ever live without you.
Sensiz nasıl yaşayabilirim... 

Il Mondo
Dünyam..
My heart belongs to you so take it
Kalbim alman için sana aittir
And promise me you'll never break it
Ve söz ver kalbimi hiç kırmayacaksın
Say you'll stay here in my arms.
Kollarımda kalacağını söyle

Stay beside me, stay beside me,
Yanımda kal, yanımda kal
Say you'll never leave me.
Beni asla terketmeyeceğini söyle
How I love, how I love you,
Seni nasıl seviyorum, nasıl aşığım
How I need you, please believe me.
Sana nasıl muhtacım, nolur inan bana
In your arms I found my heaven, 
Kollarında cennetimi buldum
And your lips have done their part.
Ve dudaklarında onun bir parçasıdır

Il Mondo
Dünyam..
Your love is all I need in my world
Aşkın bu dünyada tek ihtiyaç duyduğum şey
Let tender kisses plead in my world
İzin ver hassas öpücüklerin dünyamı savunsun
How could I ever live without you.
Sensiz nasıl yaşayabilirim... 

Il Mondo
Dünyam..
My heart belongs to you so take it
Kalbim alman için sana aittir
And promise me you'll never break it
Ve söz ver kalbimi hiç kırmayacaksın
Say you'll stay here in my arms.
Kollarımda kalacağını söyle

Here in my arms
Kollarımda

La...
La, la, la, la, la, la, la, la...

Il Mondo...
Dünyam...

Il Mondo...
Dünyam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder