21 Ekim 2013 Pazartesi

Modern Talking - Cheri Cheri Lady Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Modern Talking'den aşırı şahane bir pop şarkısı var. Şarkının adı 'Cheri, Cheri Lady' sanırım bu efsane şarkıyı aramızda duymayan yoktur. 80'lerin efsane şarkılarından biridir. Şarkı Modern Talking'in ikinci albümü 'Let's Talk About Love' a eklenmiş 1985'de seslendirildiğinde, ayrıca albümün de 3. ve en başarılı single'ı. Yayınlandığında Germany Chart listelerinde #1. sıraya kadar yükselmiş ve 24 hafta üst sıralarda yer almış. Hepinize iyi dinlemeler.
Çeviren Kişi : Emrah Çoruh (Mühendis, Müzik Adamı, Elvis Koleksiyoneri)
Youtube Kanalı: https://www.youtube.com/channel/UCSo9OKYDXjdPoISSwdpe9AA (Kesinlikle subscribe edin, süper Elvis Presley şarkıları içeriyor)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)





Oh, I can't explain 
Oh, açıklayamıyorum
Every time it's the same 
Her zaman aynıdır
Oh I feel that it's real 
Oh, gerçek olduğunu hissediyorum
Take my heart 
Al kalbimi
I've been lonely to long 
Çok uzun süredir yalnızım
Oh, I can't be so strong 
Oh, öyle güçlü olamıyorum
Take the chance for romance, take my heart 
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/10/modern-talking-cheri-cheri-lady-sark.html ]
Sevda için şansını dene, al kalbimi
I need you so 
Sana öyle ihtiyacım var ki
There's no time I'll ever go
Zaman yok gideceğim 

Cheri, cheri lady 
Tatlı, tatlı bayan
Going through a motion 
Bir harekete doğru giden
Love is where you find it 
Aşk onu bulduğun yerdedir
Listen to your heart 
Kalbini dinle
Cheri, cheri lady
Tatlı, tatlı bayan 
Living in devotion
Bağlı yaşamak 
It's always like the first time 
Hep ilk seferki gibidir
Let me take a part 
Seni ayrı götüreyim

Cheri, cheri lady 
Tatlı, tatlı bayan
Kalbini dinle
Beni çağırırsan bebeğim, her zaman seninle olacağım
Like there's no tomorrow 
Yarın yokmuş gibi
Take my heart - don't lose it 
Al kalbimi - kaybetme
Listen to your heart 
Kalbini dinle
Cheri, cheri lady 
Tatlı, tatlı bayan
To know you is to love you 
Seni bilmek seni sevmektir
If you call me baby I'll be always yours 
Beni çağırırsan bebeğim, her zaman seninle olacağım

I get up - I get down 
Uyanıyorum - aşağı iniyorum
All my world turns around 
Dünya çevremde dönüyor
Who is right ? Who is wrong ?
Kim haklı? Kim haksız? 
I don't know 
Bilmiyorum
I've got pain in my heart
Kalbimde bir acı var 
Got a love in my soul 
Ruhumda bir aşk
Easy come, but I think easy go 
Kolay geldiğini fakat kolay da gittiğini düşünüyorum
I need you so 
Sana öyle ihtiyacım var ki 
Although times I move so slow
Yavaş hareket ettim

1 yorum:

  1. sözleri çok ilginç ve şarkıda bir o kadar güzel etkileyici....

    YanıtlaSil