19 Ekim 2013 Cumartesi

Elvis Presley - In My Way Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Elvis'in Wild in the Country filminden bana kalırsa mükemmel bir ballad var. Elvis şarkıyı 1960'de kaydetmiş ve ayrıca single olarak yayınlamamış. Cidden kalpleri sızlatan ve Elvis'in sesine hayran bırakan parçalardan biri... Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)





I may not be here tomorrow
Yarın burada olamayabilirim
But I'm close beside you today
Ama bugün hemen dibindeyim
So lie to me a little, say you love me a lot
Bu yüzden birazcık yalan söyle bana, beni çok sevdiğini söyle
And I'll be true to you in my way
Ve bende sana kendimce dürüst olayım 

Love never goes on forever
Aşk asla sonsuza kadar sürmez
At least that's what wise men all say
En azından bütün bilge adamlar böyle der
So smile when you kiss me, tomorrow you may cry
Bu yüzden beni öperken gülümse, yarın ağlayabilirsin
But I'll be true to you in my way
Ama ben sana dürüst olacağım
Yes I'll be true to you in my way
Evet ben sana dürüst olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder