16 Temmuz 2013 Salı

Elvis Presley - All Shook Up Şarkı Çeviri

Selam millet! Sırada Elvis'in Medley şarkısı olarak bilinen şarkılarından biri var! Eminim her Elvis hayranı bu şarkıya bayılır ve en az bir kere dinlemiştir. Şarkının adı 'All Shook Up' veya Türkçe anlamıyla 'Tamamen Sarsıldım' Elvis şarkıyı 1957'de yayınlamış ve yayınladığında US. Bilboard Hot Pop listesinde 7 hafta 1. sırada kalmış ve bu 1. sıraya çıkan 2. single'ı olma ünvanını da taşıyor. Kesinlikle 68 Comeback Special versiyonunuda dinleyin! Hepinize iyi dinlemeler!
.(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

Well bless my soul
Peki, ruhumu kutsa
What's wrong with me?
Bendeki sorun ne?
I'm itching like a man on a fuzzy tree
İnce tüylü ağaçtaki adam gibi kaşınıyorum

My friends say I'm actin' wild as a bug
Arkadaşlarım böcekler gibi hovarda davrandığımı söylüyolar
I'm in love
Aşığım
I'm all shook up
Tamamen sarsıldım!
Uh huh ohh yeah, yeah!
Uh uh ohh evet! evet! 

Well my hands are shaky and my knees are weak
Güzel ellerim titrek ve dizlerim güçsüz
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/07/elvis-presley-all-shook-up-sark-ceviri.html ]
I can't seem to stand on my own two feet
Kendi ayaklarım üzerinde duracak kadar güçlü görünmüyorum
Now who do you thank when you have such luck?
Bu şekilde şanslı olduğumda kim teşekkür eder
I'm in love
Aşığım
I'm all shook up
Tamamen sarsıldım!
Uh huh ohh yeah, yeah!
Uh uh ohh evet! evet! 

Well please don't ask me what's on my mind
Ihm, lütfen bana aklımda ne olduğunu sorma
I'm a little mixed up, but I'm feelin' fine
Biraz karma karışığım ama iyi hissediyorum
When I'm near the girl that I love best
En sevdiğim kızın yanında olduğumda 
My heart beats so and it scares me to death!
Kalbim çok çarpıyor ve öleceğim diye korkuyorum!

She touched my hand what a chill I got
Elime dokundu, ne güzel bir titreme hissettim
Her lips are like a volcano that's hot
Dudakları volkan gibi ateşliydi
I'm proud to say she's my buttercup
Onun sevgilim olduğunu söylemekten gurur duyuyorum
I'm in love
Aşığım
I'm all shook up
Tamamen sarsıldım!
Uh huh ohh yeah, yeah!
Uh uh ohh evet! evet! 

My tongue gets tied when I try to speak
Konuşmaya denerken dilim düğümlendi
My insides shake like a leaf on a tree
İçim ağaçtaki bir yaprak gibi sallandı
There's only one cure for this body of mine
Vücudumun tek bir ilacı var
That's to have that girl that I love so fine!
Çok sevdiğim o kıza sahip olmak! 

She touched my hand what a chill I got
Elime dokundu, ne güzel bir titreme hissettim
Her lips are like a volcano that's hot
Dudakları volkan gibi ateşliydi
I'm proud to say she's my buttercup
Onun sevgilim olduğunu söylemekten gurur duyuyorum
I'm in love
Aşığım
I'm all shook up
Tamamen sarsıldım!
Uh huh ohh yeah, yeah!
Uh uh ohh evet! evet! 

Uh huh ohh yeah, yeah!
Uh uh ohh evet! evet! 


I'm all shook up
Tamamen sarsıldım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder