5 Mayıs 2013 Pazar

Roy Orbison - Crying Şarkı Çeviri

Merhaba arkadaşlar! Sıradaki çevirim Diğer Şarkı Çevirileri kategorisi için yaptığım bir çeviri :) Bu aralar fena şekilde Roy Orbison abimize sardım ondan dolayı hep :) Şarkı Roy Orbison'un 'Crying' şarkısı. Türkçe anlamıyla 'Ağlamak'. Gerçekten çok güzel bir şarkı. Gerek melodisi ile gerekse Roy Orbison'un pürüzsüz sesi ile gerçekten çok güzel. İnsan dinlemeye doyamıyor. Stüdyo versiyonun yanında mutlaka Black and White Night konseri versiyonunuda dinleyin. Arkada TCB Band ile şahane bir canlı versiyon :) Çok büyük bir Elvis hayranıdır ayrıca abimiz hatırlatalım :) Şarkıyı 1961'de yayınlamış ve Bilboard Hot 100 listesinde #2. sıraya kadar yükselmiş. Çok güzel bir başarı gerçekten. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

I was all right for a while, I could smile for a while
Bir süre için iyiydim, Bir süre için gülümsüyordum
But I saw you last night you held my hand so tight
Ama dün akşam seni gördüm, elimi çok sıkı tuttun
As you stopped to say hello
Merhaba demek için durduğunda
Oh, you wished me well, you couldn't tell
oh, iyi olmamı diledin, anlayamadın
That I've been crying over you, crying over you
Arkandan ağladığımı, arkandan ağladığımı
And you said, so long
Ve şimdilik hoşçakal dedin!
Left me standing all alone
Beni yalnız bıraktın
Alone and crying, crying, crying, crying
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/05/roy-orbison-crying-sark-ceviri.html ]
Yalnız ve ağlıyor, ağlıyor, ağlıyor, ağlıyor
It's hard to understand but the touch of your hand
Anlaması zor ama elinin dokunuşunun
Can start me crying
Beni ağlatmaya başlayabildiği

I thought that I was over you
Seni aştığımı düşünmüştüm
But it's true, so true
Ama doğru, çok doğru
I love you even more than I did before
Seni önceden sevdiğimden bile daha fazla seviyorum
But darling, what can I do
Fakat sevgilim, ne yapabilirimki
For you don't love me and I'll always be
Beni sevmiyorsan ve ben hep arkadan ağlayacağım
Crying over you, crying over you
Arkadan ağlayacağım, arkandan ağlayacağım

Yes, now you're gone and from this moment on
Evet, artık bu andan itibaren
I'll be crying, crying, crying, crying
Ağlıyor olacağım, olacağım,
Yeah, crying, crying over you
Evet, ağlıyor, arkadan ağlıyor olacağım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder