8 Mayıs 2013 Çarşamba

Elvis Presley - Judy Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirim Elvis'in çok sevdiğim hareketli bir şarkısı. Şarkının adı 'Judy' Çok güzel bir bayan ismi :) Elvis şarkıyı 1961'de kaydetmiş ve 'Something for Everybody' albümüne eklemiş. Ayrıca single olarak da yayınlanmış ve yayınlandığında  Billboard Pop Singles listesinde #1. sıraya kadar yükselmiş. Hakettiği bir başarı zaten :) Şarkıyı dinleyince sizde çok seviceksiniz emin olun. Hepinize iyi dinlemeler.
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

They say, you found somebody new,
Diyorlar ki yeni birini bulmuşsun
Whose love will always be true,
Aşkı her zaman doğru olacak biri.
I don't know what it is to be alone,
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/05/elvis-presley-judy-sark-ceviri.html ]
Ben yalnız olmanın ne demek olduğunu bilmiyorum
That's why I dread to know you're gone.
Bu yüzden gittiğini farkettiğimde ödüm koptu

Oh, Judy, don't let our sweet love
Oh judy, tatlı aşkımıza izin verme
Wither and die like flowers in the fall,
Solar ve sonbahardaki çiçekler gibi ölür
Oh Judy, don't you know it's you
Oh Judy, bilmiyormusun, sensin
I love most of all,
En çok sevdiğim
Oh, please, come back I promise always to be true,
Oh lütfen geri dön, söz veriyorum hep doğru olacağım
Oh Judy, there'll never be anyone else, dear but you.
Oh judy, asla başka biri olmayacak, sevgilim ama sen olacaksın.


Oh, please, come back I promise always to be true,
Oh lütfen geri dön, söz veriyorum hep doğru olacağım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder