29 Mayıs 2013 Çarşamba

Elvis Presley - Girl of Mine Şarkı Çeviri

Merhaba millet! Sıradaki çevirim 'Raised on Rock' albümünden şahane, duygu yüklü bir ballad, ayrıca da hareketli bir şarkı. Şarkının adı 'Girl of Mine' veya türkçe anlamı ile 'Sevgilim' Elvis şarkıyı 1973 yılında kaydetmiş ve 'Raised on Rock' albümüne kaydetmiş. Dinlemeye doyamacaksınız. Hepinize iyi dinlemeler şimdiden. Ayrıca belirtmeliyim ki bu sitemizin 100. Çevirisi ! ! ! :)
(Çeviriyi okumak için resmin altındaki Devamı yazısına tıklayınız)

When your asleep beside me, I watch you lying there
Ne zaman yanımda uyusan, seni izliyorum
Your hand upon the pillow and moonlight in your hair
Yastığın üstündeki elin ve saçlarındaki ay ışığı
I get the warmest feeling, so good I almost cry
Sıcak şeyler hissediyorum, çok iyi nerdeyse ağlayacağım
I kiss your sleeping lips and say I'll love you 'till I die
Uykulu dudaklarını öpüyorum ve diyorum ki seni ölene kadar seveceğim

Oh girl of mine you make my day
Oh sevgilim, günümü gün ettin
One sunny smile and all the clouds just roll away
Bir tane neşeli gülücük ve bütün bulutlar uzaklaşır
Eyes deep as the sea seem to say to me
Deniz gibi derin gözlerin bana söylüyor gibi görünüyor
Our love will always be
Aşkımız her zaman doğru olacak
So girl of mine turn out the light
Bu yüzden sevgilim ışıkları kapat,
[kaynak: http://elviscevirilerim.blogspot.com/2013/05/elvis-presley-girl-of-mine-sark-ceviri.html ]
And in my arms together we'll make sweet love tonight
Ve kollarımda bu akşam sevişeceğiz
Down life's golden road and you'll always know
Hayatın altın yolunda ve hep bilmelisinki
I love you ... girl of mine
Seni seveceğim ... sevgilim
Sometimes I know I hurt you when things ain't goin' right
Bazen biliyorum seni incitiyorum bazı şeyler doğru gitmediğin de
I walk away and leave you to face the lonely night
Seni yalnız geceyle yüzleşmen için terkediyorum
I wouldn't blame you darlin' if you walked out on me
Seni suçlamıyorum sevgilim eğer beni terkedersen
But I return to find you there still waiting patiently
Ama sen hala sabırla beklerken seni bulmak için geri döndüm

Oh girl of mine you make my day
Oh sevgilim, günümü gün ettin
One sunny smile and all the clouds just roll away
Bir tane neşeli gülücük ve bütün bulutlar uzaklaşır
Eyes deep as the sea seem to say to me
Deniz gibi derin gözlerin bana söylüyor gibi görünüyor
Our love will always be
Aşkımız her zaman doğru olacak
So girl of mine turn out the light
Bu yüzden sevgilim ışıkları kapat,
And in my arms together we'll make sweet love tonight
Ve kollarımda bu akşam sevişeceğiz
Down life's golden road and you'll always know
Hayatın altın yolunda ve hep bilmelisinki
I love you ... girl of mine
Seni seveceğim ... sevgilim

2 yorum:

  1. Nice 100 lere sağolun çeviri için. elvisin bu şarkısı ayrı güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ve değişik tarzda bir şarkı. teşekkürler :)

      Sil